Jakich telefonów najczęściej poszukujemy? Czym kierujemy się przy ich wyborze?

Jakich telefonów najczęściej poszukujemy? Czym kierujemy się przy ich wyborze?
14.01.2014 21:03
Jakich telefonów najczęściej poszukujemy? Czym kierujemy się przy ich wyborze?
Mateusz Żołyniak
Mateusz Żołyniak

Wybór telefonu nigdy nie jest sprawą prostą. W decyzji zakupowej postanowił ostatnio pomóc serwis Skąpiec.pl, a my byliśmy jednym z patronów medialnych tej akcji.

Skąpiec.pl przygotował raport dotyczący polskiego rynku telefonów komórkowych i tego, jakich urządzeń najczęściej poszukujemy. Dowiecie się z niego wielu ciekawych rzeczy.

W pierwszej części przedstawiciele Skąpiec.pl przyjrzeli się wyszukiwanym w ich serwisie telefonom. Sprawdzili na przykład, jakie są główne kryteria wyboru komórki. Czy stawiamy na cenę, wielkość i funkcję, czy może największe znaczenie ma marka telefonu?

Sprawdzono również, które urządzenia cieszyły się największą popularnością. Części z Was może się wydawać, że listę zdominowały znane marki, ale są też na niej zaskakujące pozycje.

W drugiej części znajdziecie kilka ciekawych tekstów ekspertów o współczesnym rynku telefonów komórkowych. O tym, czy jest sens kupować telefon Dual SIM, o tym, jak bezpiecznie korzystać ze smartfona. Sam zastanawiałem się nad tym, czy szukając dobrego urządzenia, trzeba się ograniczać do high-endów.

Czy warto wybrać telefon za 2000 zł?

Ekrany FullHD, czterordzeniowe procesory o wydajności niewiele mniejszej niż te z komputerów czy aparaty robiące zdjęcia jak dobre kompakty to tylko niektóre elementy, które mają zachęcać do wyboru topowego smartfona. Producenci przekonują, że nowe flagowce zostawiają daleko w tyle poprzedników i będą w stanie sprostać wszelkim oczekiwaniom. Czy rzeczywiście trzeba jednak wydawać ponad 2000 zł, aby być zadowolonym ze smartfona? A może w zupełności wystarczy dobry zeszłoroczny model, który można kupić za mniej niż połowę wyjściowej ceny.

Pełny raport pobierzecie z tej stronie. Jest oczywiście darmowy. Miłej lektury.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)