Już wiadomo, kto jeszcze przeszedł do sieci Play
W ramach akcji "7 na 10 przeszło do Play!" sieć ruszyła z konkursem, którego uczestnicy mieli odgadnąć, kto jeszcze zdecydował się na zmianę operatora. Zagadka w końcu została rozwiązana.
Okazuje się, że do sieci Play dołączyli członkowie kabaretu Mumio. Tak, ci sami, którzy od 2005 do 2012 zagrali w serii absurdalnych, zabawnych i wielokrotnie nagradzanych reklam Plusa.
Od dziś Jacek Borusiński, Dariusz Basiński i Jadwiga Basińska będą twarzami nowej kampanii reklamowej fioletowego operatora. Pierwszy spot będący owocem ich współpracy można już obejrzeć poniżej.
MUMIO w PLAY
Trzeba przyznać, że Play znalazł świetny sposób na zagranie na nosie swojemu konkurentowi. Wielu internautów wciąż ma sentyment do starych reklam Plusa z Mumio w roli głównej, co widać chociażby po ich popularności na YouTubie. Można być więc pewnym, że nowa kampania odbije się w mediach szerokim echem, choć w dużej mierze będzie to oczywiście zależało od jakości nowych klipów.
Szacuje się, że członkowie kabaretu Mumio wystąpili łącznie w blisko 150 spotach reklamowych Plusa. Na razie nie wiadomo, jak długo będzie trwała ich współpraca z siecią Play, czy Plus szykuje już jakąś odpowiedź i, co najważniejsze, czy wkrótce narodzi się nowe kopytko.