Już wkrótce dowiemy się, jak Polacy korzystają z wiadomości SMS
Jak Polacy wykorzystują SMS-y? Do czego najczęściej służą nam wiadomości tekstowe? W zdobyciu odpowiedzi na te i inne pytania pomóc ma badanie „Komunikacja SMS w Polsce 2014”, nad którym Komorkomania.pl objęła patronat medialny.
21.11.2014 | aktual.: 21.11.2014 15:13
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Wzrost popularności komunikatorów internetowych i elektronicznej poczty nie sprawił, że SMS-y odeszły do lamusa. Z tego typu wiadomości tekstowych wciąż korzysta ogromna liczba użytkowników, o czym pisałem nieco więcej wspominając 21. rocznicę wysłania pierwszej wiadomości SMS.
Platforma SerwerSMS.pl, która zajmuje się obsługą systemów marketingu mobilnego, od jakiegoś czasu przygotowuje raporty dotyczące wykorzystania wiadomości tekstowych na polskim rynku. Poprzedzone są one ogólnopolskim badaniem, które ma na celu poznanie opinii Polaków na temat komunikacji mobilnej. "Komunikacja SMS w Polsce 2014" to już trzecia jego edycja. W tym roku największą zmianą jest wprowadzenie bloku z pytaniami o dynamicznie rosnące rynki m-commerce i e-commerce, co ma "poszerzyć zakres wiedzy pozyskanej w badaniu i dostarczyć wartościowego materiału do analizy dla ekspertów".
Artur Sadowski:
Postanowiliśmy kontynuować badanie tworząc kolejną, trzecią już edycję. W tym roku postanowiliśmy poszerzyć zakres pytań o tematykę bardzo aktualną, stanowiącą przedmiot wielu dyskusji jednocześnie będącą obszarem wielu badań. Mowa o rynkach m-commerce i e-commerce których rozwój jest niezwykle dynamiczny, natomiast brakuje rzetelnych badań o ich stanie, zwłaszcza w ujęciu marketingu mobilnego. Dzięki danym zdobytym poprzez badanie będziemy mieli bardziej przejrzysty obraz skuteczności mobilnego marketingu w wielu obszarach e-biznesu oraz porównamy zachowania i zwyczaje komunikacyjne Polaków z latami ubiegłymi.
Wspólnie z SerwerSMS.pl zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu "Komunikacja SMS w Polsce 2014". To także dzięki Wam możliwe jest zdobycie jak najdokładniejszego obrazu wykorzystania wiadomości tekstowych na naszym rynku. Już w luty pojawi się pełny raport z badania, z którego wnioski przedstawimy na łamach Komórkomanii.