Klienci Play lubią e‑faktury

Korzyści płynących z zamiany faktury papierowej na e-fakturę przecenić się chyba nie da. Jest wygodniejsza, nie zajmuje miejsca w segregatorze na półce, nie poniewiera się po biurku, można ją sobie zarchiwizować nawet w telefonie komórkowym - a wielbicielom rozwiązań ekologicznych podoba się również to, że nie zużywa ona niepotrzebnie papieru.

e-faktura popularna w play
e-faktura popularna w play
Kira Czarczyńska

21.04.2009 | aktual.: 21.04.2009 15:00

Zalety tego rozwiązania doceniają też klienci Play.

Korzyści płynących z zamiany faktury papierowej na e-fakturę przecenić się chyba nie da. Jest wygodniejsza, nie zajmuje miejsca w segregatorze na półce, nie poniewiera się po biurku, można ją sobie zarchiwizować nawet w telefonie komórkowym - a wielbicielom rozwiązań ekologicznych podoba się również to, że nie zużywa ona niepotrzebnie papieru.

Zalety tego rozwiązania doceniają też klienci Play.

Jak napisał na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play:

E-faktura bez specjalnej promocji rozwija się coraz lepiej - już 10 tysięcy klientów wybrało ten sposób rozliczeń.

I dodał: 10 001 będę ja, dziś spróbuję aktywacji.

Życzę rzecznikowi powodzenia, choć dziwi mnie nieco wystawianie mu faktur przez, jakby nie było, jego pracodawcę....

Niezależnie jednak od specyfiki układów wewnątrz firmy, e-faktura wymienione 10.000 użytkowników zdobyła od początku roku, co jest całkiem sporym osiągnięciem Play. Choć od kilku lat liczba osób deklarujących, że zdecydowanie woli korzystać z faktur elektronicznych, stale rośnie - to nadal jeszcze w praktyce wygląda to różnie jeśli trzeba faktycznie dokonać takiego wyboru.

Przejść na e-faktury w Play można w taki sposób:

  • zgłaszając taką potrzebę przy podpisaniu umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych i podpisując odpowiednie oświadczenie na formularzu zgód, będącym załącznikiem do tej umowy
  • przysyłając do Play pisemne zlecenie włączenia faktury elektronicznej (e-faktury)

Usługa wystawiania faktur w formie elektronicznej zostanie uruchomiona w ciągu 10 dni od otrzymania wniosku przez Play, a pierwsza faktura elektroniczna wystawiona zostanie w najbliższym, po włączeniu usługi, cyklu rozliczeniowym.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)