Real Boxing ze sterowaniem à la Kinect? Premiera już w listopadzie!

Real Boxing ze sterowaniem à la Kinect? Premiera już w listopadzie!

Real Boxing ze sterowaniem à la Kinect? Premiera już w listopadzie!
Zbyszek Kowal
01.11.2012 08:00, aktualizacja: 01.11.2012 09:00

Debiut gry produkowanej przez notowaną na NewConnect firmę Vivid Games planowany jest w drugiej połowie listopada. Wraz z Real Boxing światło dzienne ujrzy innowacyjny na skalę światową system sterowania postaciami w grze mobilnej, możliwy do tej pory tylko i wyłącznie na konsolach stacjonarnych.

[solr id="komorkomania-pl-134608" _url="http://komorkomania.pl/5155,gta-vice-city-jeszcze-w-tym-roku-na-smartfonach-i-tabletach" _mphoto="vice-city-logo2-134608-1-8680f80.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]2929[/block]

Real Boxing będzie pierwszą produkcją na świecie na urządzenia mobilne, w której gracz będzie mógł  kontrolować postać w grze za pomocą gestów. Zapowiada się prawdziwy polski hit na urządzenia mobilne!

Dzisiaj publikujemy kolejny materiał video, w którym przedstawiamy kompletnie nowe  w skali światowej rozwiązanie kontroli sterowaniem postaciami w grze. Będzie to absolutny hit w sektorze gier mobilnych. Zupełnie nowy kierunek ich rozwoju. Wystarczy użycie iPada lub iPhona oraz proste podłączenie telewizora by zobaczyć własną walkę na dużym ekranie. Podobne jak przy użyciu stacjonarnej konsoli Microsoft Xbox360 z systemem Kinect. Oczywiście celem nie było idealne odwzorowanie ruchów całego ciała, a przede wszystkim zapewnienie rozrywki i nowej funkcjonalności na rynku gier mobilnych- tłumaczy Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.

Do śledzenia gestów graczy wykorzystana jest przednia kamera urządzenia mobilnego (np. iPad) oraz autorskie algorytmy analizujące obraz. Gra wyposażona została również w możliwość rozgrywki online, czyli stoczenia walki z dowolnie wybranym przeciwnikiem z dowolnego miejsca na świecie – co zdaniem przedstawicieli spółki dodatkowo wpłynie na popularność gry wśród graczy.

Real Boxing™ (iOS) - V-Motion Gesture Control

Do produkcji gry wykorzystany została najbardziej zaawansowana technologia Unreal Engine 3. Nad animacjami do Real Boxing pracowało  studio Dash Dot Creations – jedno z najlepszych tego typu w Polsce. Do osiągnięcia wysokiego stopnia realizmu wykorzystane zostały sesje motion capture wykonane w Alvernia Studios – w miejscu w którym powstawały animacje do produkcji, takich jak: Wiedźmin 2, Bullet Storm czy Dead Island.

[solr id="komorkomania-pl-132826" _url="http://komorkomania.pl/5220,znaczaca-aktualizacja-weatherpro-na-iphonea" _mphoto="pogoda1-132826-270x135-d1c7a51e6.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]2930[/block]

Zgodnie z zapowiedzią twórców, Real Boxing będzie grą z segment Premium. Ostateczna decyzja w sprawie ceny jeszcze nie zapadła. Można jednak spodziewać się, że za najnowszy produkt Vivid Games przyjdzie nam zapłacić cenę powyżej 5 dolarów amerykańskich.

Obraz

Bydgoski producent ujawnił natomiast kilka szczegółów na temat nadchodzącej premiery. Gra przygotowywana jest w pierwszej kolejności na urządzenia z systemem Apple iOS. Użytkownicy systemu Android muszą zatem poczekać na premierę do przyszłego roku. Dzieło polskiej firmy zawita do App Store’a jeszcze w tym miesiącu!

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)