Które urządzenia Motoroli dostaną Ice Cream Sandwich?

Które urządzenia Motoroli dostaną Ice Cream Sandwich?

Sanjay Jha | fot. androidmodo.com
Sanjay Jha | fot. androidmodo.com
Michał Brzeziński
25.10.2011 06:30, aktualizacja: 25.10.2011 08:30

Po każdej premierze nowej wersji Androida zastanawiamy się, czy nasz smartfon otrzyma oficjalną aktualizację. Jesteśmy skazani wyłącznie na łaskę producentów. Oczywiście istnieją nieautoryzowane drogi zainstalowania najnowszej wersji systemu na urządzeniu, ale każdy, nawet najmniej doświadczony użytkownik, powinien mieć aktualizację podaną na tacy. Czy tak samo uważa Motorola?

Od 19 października wszystkie technologiczne media, a także zwykli użytkownicy wymuszają na wielkich firmach określenie, które urządzenia otrzymają Ice Cream Sandwich. Do tej pory pojawiły się standardowe deklaracje. Sony Ericsson zaktualizuje telefony z serii Xperia wydane w 2011 roku, a HTC "postara się zadbać o jak największą liczbę modeli". Pozytywnie wyróżnił się Samsung, który oprócz oczywistych flagowych urządzeń (Galaxy Tab 10.1 i Galaxy S II) prawdopodobnie zaktualizuje także o "przestarzałego" Galaxy S.

A co z Motorolą? Amerykański producent oficjalnie ogłosił, że najnowszą wersję Androida otrzymają modele RAZR, XOOM oraz Bionic (dostępny tylko w USA). Lista nie zaskakuje - aktualizacja Xooma to nic nowego, a pominięcie RAZR byłoby potężnym samobójem. A to jeszcze nie wszystko.

Twitter Motoroli | fot. androidpolice.com
Twitter Motoroli | fot. androidpolice.com

Z kanału Motoroli Mobility na Twitterze wynika, że więcej wspieranych urządzeń poznamy w ciągu 6 tygodni od upowszechnienia kodu źródłowego Ice Cream Sandwich.

Obietnice obietnicami, a kto najbardziej o nas dba, czas pokaże. Producenci muszą zrozumieć: to jest ten moment, kiedy mają szansę się wykazać. Gdyby zaktualizowali wszystkie telefony, które udźwigną system (a tych jest sporo), naprawdę zyskaliby w oczach klientów.

Źródło: Androidpolice

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)