Kupiłeś iPhone'a, Galaxy S4 lub HTC One? LG będzie Cię przekonywać, że popełniłeś błąd

Kupiłeś iPhone'a, Galaxy S4 lub HTC One? LG będzie Cię przekonywać, że popełniłeś błąd
Miron Nurski

17.10.2013 07:00, aktual.: 17.10.2013 09:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

LG G2 to obecnie bez wątpienia jeden z najlepszych smartfonów na rynku. Jego producent znalazł dość oryginalny sposób na to, by przekonać o tym użytkowników konkurencyjnych urządzeń.

Za nową kampanią reklamową skierowaną do szwedzkich konsumentów stoi agencja M&C Saatchi, której nie sposób odmówić pomysłowości. Agencja przygotowała szereg spersonalizowanych banerów internetowych, które rozpoznają urządzenie, na którym są wyświetlane i trafiają bezpośrednio do jego użytkownika. Przykłady?

Wszyscy wiemy, że jedną z największych wad smartfonów Samsunga jest przeładowana i dość topornie funkcjonująca nakładka. Istnieje więc prawdopodobieństwo, że mieszkańcy Szwecji korzystający z Galaxy S4 w trakcie przeglądania sieci natkną się na taki oto baner:

fot. omegadroid.co
fot. omegadroid.co
Czekasz aż twój Galaxy w końcu zaskoczy? Sięgnij po LG G2 z procesorem szybszym o 20%.

W przypadku iPhone'ów często za wadę uznawana jest obecność niewielkiego na tle konkurencji ekranu, którego przekątna to 4 cale. Również ten fakt postanowiło wykorzystać LG, które przygotowało dla fanów słuchawek Apple'a coś takiego:

fot. omegadroid.co
fot. omegadroid.co
Ciężko to przeczytać na twoim iPhonie? Sięgnij po LG G2 z 5,2-calowym ekranem FullHD.

Jeśli chodzi o HTC, to Koreańczycy uznali, że minusem modelu One jest bateria o niewielkiej pojemności.

fot. omegadroid.co
fot. omegadroid.co
Zmęczony ładowaniem twojego HTC One? Sięgnij po LG G2, którego bateria pracuje o 30% dłużej.

[solr id="komorkomania-pl-174170" excerpt="0" image="0" words="20" _url="http://komorkomania.pl/3402,jak-dogryzaja-sobie-producenci-urzadzen-mobilnych" _mphoto="jak-dogryzaja-sobie-prod-dc4aefa.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]4596[/block]

Czy taka kampania to dobry pomysł? Mam mieszane uczucia. Gdy patrzy się na to z boku, to całość zdaje się być całkiem zabawna i pomysłowa. Postawcie się jednak na miejscu konsumenta, który właśnie kupił sobie smartfona i najpewniej jest z niego bardzo zadowolony, kiedy to nagle ktoś atakuje go insynuacjami, że dokonał kiepskiego wyboru. Czy ktoś taki rzuci w kąt swojego iPhone'a, S-czwórkę lub One'a i pobiegnie do sklepu po G2? Nie wydaje mi się. Prędzej na długo zniechęci się do LG.

Tego typu dogryzanie konkurentom może być skuteczne, jeśli reklamy porównawcze skierowane są do konsumentów, którzy nie dokonali jeszcze wyboru. Obawiam się, że w przypadku użytkowników nowych i flagowych urządzeń taki numer nie przejdzie.

Źródło: OmegaDroid

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)