Kupiłeś iPhone'a, Galaxy S4 lub HTC One? LG będzie Cię przekonywać, że popełniłeś błąd

LG G2 to obecnie bez wątpienia jeden z najlepszych smartfonów na rynku. Jego producent znalazł dość oryginalny sposób na to, by przekonać o tym użytkowników konkurencyjnych urządzeń.

Kupiłeś iPhone'a, Galaxy S4 lub HTC One? LG będzie Cię przekonywać, że popełniłeś błąd
Miron Nurski

Za nową kampanią reklamową skierowaną do szwedzkich konsumentów stoi agencja M&C Saatchi, której nie sposób odmówić pomysłowości. Agencja przygotowała szereg spersonalizowanych banerów internetowych, które rozpoznają urządzenie, na którym są wyświetlane i trafiają bezpośrednio do jego użytkownika. Przykłady?

Wszyscy wiemy, że jedną z największych wad smartfonów Samsunga jest przeładowana i dość topornie funkcjonująca nakładka. Istnieje więc prawdopodobieństwo, że mieszkańcy Szwecji korzystający z Galaxy S4 w trakcie przeglądania sieci natkną się na taki oto baner:

fot. omegadroid.co
fot. omegadroid.co
Czekasz aż twój Galaxy w końcu zaskoczy? Sięgnij po LG G2 z procesorem szybszym o 20%.

W przypadku iPhone'ów często za wadę uznawana jest obecność niewielkiego na tle konkurencji ekranu, którego przekątna to 4 cale. Również ten fakt postanowiło wykorzystać LG, które przygotowało dla fanów słuchawek Apple'a coś takiego:

fot. omegadroid.co
fot. omegadroid.co
Ciężko to przeczytać na twoim iPhonie? Sięgnij po LG G2 z 5,2-calowym ekranem FullHD.

Jeśli chodzi o HTC, to Koreańczycy uznali, że minusem modelu One jest bateria o niewielkiej pojemności.

fot. omegadroid.co
fot. omegadroid.co
Zmęczony ładowaniem twojego HTC One? Sięgnij po LG G2, którego bateria pracuje o 30% dłużej.

[solr id="komorkomania-pl-174170" excerpt="0" image="0" words="20" _url="http://komorkomania.pl/3402,jak-dogryzaja-sobie-producenci-urzadzen-mobilnych" _mphoto="jak-dogryzaja-sobie-prod-dc4aefa.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]4596[/block]

Czy taka kampania to dobry pomysł? Mam mieszane uczucia. Gdy patrzy się na to z boku, to całość zdaje się być całkiem zabawna i pomysłowa. Postawcie się jednak na miejscu konsumenta, który właśnie kupił sobie smartfona i najpewniej jest z niego bardzo zadowolony, kiedy to nagle ktoś atakuje go insynuacjami, że dokonał kiepskiego wyboru. Czy ktoś taki rzuci w kąt swojego iPhone'a, S-czwórkę lub One'a i pobiegnie do sklepu po G2? Nie wydaje mi się. Prędzej na długo zniechęci się do LG.

Tego typu dogryzanie konkurentom może być skuteczne, jeśli reklamy porównawcze skierowane są do konsumentów, którzy nie dokonali jeszcze wyboru. Obawiam się, że w przypadku użytkowników nowych i flagowych urządzeń taki numer nie przejdzie.

Źródło: OmegaDroid

Źródło artykułu:WP Komórkomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.