KViHote w Budapeszcie to nowy hotel, w którym wszystko załatwisz przez aplikację
W Budapeszcie powstał KViHote - jedyny w swoim rodzaju hotel w Europie. Nie bez powodu piszemy o nim na łamach Komórkomanii.
05.03.2018 | aktual.: 05.03.2018 18:23
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
KViHote sterowany mobilną aplikacją
Pierwsze skrzypce w przypadku nowo powstałego hotelu gra aplikacja TMRW Hotels. Z jej poziomu można:
- dokonać rezerwacji wybierając piętro i konkretny pokój;
- dokonać płatności;
- zameldować się i wymeldować;
- otrzymać powiadomienie, gdy pokój jest gotowy na przyjęcie gościa;
- otworzyć drzwi do hotelu oraz pokoju (zamki z modułem Bluetooth);
- ustawić temperaturę w pokoju;
- zamówić sprzątanie;
- włączyć tryb \nie przeszkadzać;
- zamówić taksówkę.
W razie ewentualnych problemów przez 24 godziny na dobę czuwa wsparcie techniczne. Z pracownikiem można się skontaktować m.in. przez Facebooka, Messengera, Whatsappa, Skype'a czy iMessage.
Cały proces jest więc maksymalnie uproszczony. Może się wręcz zdarzyć, że gość podczas pobytu w ogóle nie napotka na swojej drodze żywego człowieka.
Aplikacja ułatwia także pracę personelu
Aplikacja TMRW Hotels powstała z myślą o wygodzie nie tylko gości, ale i pracowników hotelu. Przykładowo gdy tylko gość wymelduje się z poziomu aplikacji, personel otrzyma powiadomienie, dzięki czemu będzie mógł natychmiast zająć się sprzątaniem.
Algorytmy mają zarządzać pracą ludzi w sposób inteligentny. Różne zadania są automatycznie przypisywane w odpowiedniej kolejności do konkretnych pracowników, aby pokoje były gotowe tuż przed przybyciem gości.
Takich hoteli (i nie tylko hoteli) będzie więcej
TMRW to kompleksowe i uniwersalne rozwiązanie, które można wdrożyć w dowolnym hotelu. Gotowe są już także rozwiązania dla hosteli oraz apartamentów.
Twórcy platformy wierzą, że ma ona szansę stać się europejskim standardem hotelowym. Wśród zalet wymieniają oni zmniejszenie kosztów operacyjnych (mniejsza liczba zatrudnionych pracowników) czy względy ekologiczne (zerowe zużycie papieru).
Wygoda zapewne będzie dla gości nie do przecenienia
Kilka razy nocowałem w Warszawskim hotelu Sound Garden, który także słynie z samoobsługowego procesu meldowania. Zamiast aplikacji wykorzystywane są w nim jednak terminale, które wydają klucze do pokojów.
Wygodę tego rozwiązania bardzo sobie cenię. W tradycyjnych hotelach, gdy przybywających i wyjeżdżających akurat gości jest więcej niż pracowników na recepcji, meldowanie trwa niekiedy naprawdę bardzo długo. Samoobsługa wiele tutaj ułatwia.
Z drugiej jednak strony tego typu rozwiązania to zła wiadomość dla pracowników hoteli, których - w znacznej części - zastąpi smartfon.
KViHotel Budapest powered by TMRW Hotels
Jeśli wybieracie się do Budapesztu i chcielibyście odwiedzić hotel KViHote, niezbędną aplikację znajdziecie poniżej.