Apple pyta użytkowników iPhone'a 12 o opinie na temat Face ID. To może oznaczać jedno
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Czyżby czytnik linii papilarnych faktycznie wracał do iPhone'ów?
Apple ma w zwyczaju pytać nabywców nowych iPhone'ów o poszczególne aspekty dotyczące sprzętu, co ma wpływ na późniejsze podejmowane przez firmę decyzje.
Przed kilkoma miesiącami niektórzy użytkownicy zostali poproszeni o wypełnienie ankiety, w której padło pytanie o to, co co robią ze swoimi ładowarkami po przesiadce na nowym model. Najwidoczniej udzielane przez klientów odpowiedzi utwierdziły Apple'a w przekonaniu, że sprzedawanie iPhone'a 12 bez zasilacza to dobry pomysł.
Teraz Apple pyta nabywców iPhone'a 12 o opinie na temat Face ID
Otrzymaną ankietą podzielił się jeden z czytelników serwisu 9to5Mac.
Jeśli ktoś stwierdzi, że Face ID go w pełni nie satysfakcjonuje, pojawiają się możliwe do zaznaczenia powody. Wśród nich "iPhone nie rozpoznaje mojej twarzy we wszystkich sytuacjach" czy "wolę Touch ID".
Ankieta pokrywa się z przeciekami na temat iPhone'a 13
Od wielu tygodni mówi się, że kolejny iPhone może mieć zarówno skaner twarzy Face ID, jak i ekranowy czytnik linii papilarnych Touch ID.
Nagłe zainteresowanie Apple'a opiniami na temat Face ID zdaje się potwierdzać, że firma faktycznie rozważa wprowadzenie zmian w zabezpieczeniach biometrycznych.
Lepiej późno niż wcale
W mojej recenzji iPhone'a 12 zwracałem uwagę na to, że jest to smartfon niedostosowany do aktualnych realiów.
Prawidłowo założona maska całkowicie uniemożliwia działanie skanera twarzy, co w czasach pandemii jest mocno uciążliwe. Podczas 2-tygodniowych testów iPhone'a 12 prawdopodobnie musiałem wpisać PIN więcej razy niż przez 5 ostatnich lat.
Implementacja dodatkowego zabezpieczenia biometrycznego powinna załatwić ten problem, więc dobrze, że wreszcie coś w tym temacie ruszyło.
Zobacz także: