LG naprawi smartfona... zdalnie!

Naprawa w serwisie odejdzie do lamusa? | Flickr
Naprawa w serwisie odejdzie do lamusa? | Flickr
Kamil Homziak

01.08.2011 14:20, aktual.: 01.08.2011 16:20

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Do tej pory aby naprawić telefon, trzeba było go dostarczyć do serwisu. LG proponuje użytkownikom swoich smartfonów rewolucyjne rozwiązanie - zdalny serwis! Jak to działa?

System opiera się na aplikacji Remote Call oraz mechanizmie Firmware Over the Air (FOTA). Dzięki nim oraz połączeniu telefonu z siecią Wi-Fi lub 3G technik LG uzyska dostęp do "wnętrza" smartfona i będzie w stanie zdiagnozować usterkę. System początkowo ma być dostępny tylko dla flagowych modeli z rodziny Optimus: 2X, 3D oraz Black.

Oczywiście, LG chroni prywatność użytkowników i inżynierowie nie będą mieli dostępu do poufnych danych, takich jak e-maile, SMS-y czy zdjęcia. Testy aplikacji są prowadzone w Korei Południowej. Jeśli się powiodą, usługa zostanie rozszerzona na cały świat. Jak się Wam podoba takie rozwiązanie? Wierzycie, że naprawdę obejdzie się bez wizyty w fizycznym punkcie serwisowym? :)

Źródło: Cellular News

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)