LG promuje BL40 z Twenty8Twelve
Firma LG Electronics, podczas trwającego właśnie londyńskiego Tygodnia Mody, poinformowała o rozpoczęciu współpracy z siostrami Miller i ich firmą Twenty8Twelve. Ich pierwszym wspólnym projektem będzie skórzane etui na nową BL40.
09.09.2009 | aktual.: 09.09.2009 13:40
"Praca nad dodatkami do nowego telefonu Chocolate jest dla nas zaszczytem. BL 40 to jeden z najpiękniejszych telefonów, jakie widziałam", mówiła Sienna Miller, gwiazda takich filmów jak Factory Girl, Gwiezdny pył czy G.I. Joe: The Rise of Cobra.
"Współpraca z Twenty8Twelve idealnie podkreśla wyjątkowość naszego telefonu", nie krył uprzejmości Chang Ma, wiceprezes odpowiedzialny za marketing w LG.
Dla wszystkich fanów mody i sióstr Miller przygotowano specjalny materiał, ukazujący kulisy pokazów Twnety8Twelve podczas Tygodnia Mody. Materiał będzie dostępny na specjalnej stronie, przygotowanej rzecz jasna przez LG.
Trzeba przyznać, że strategia marketingowa koreańczyków wydaje się być bardzo interesująca. Firma już od pewnego czasu stara się stworzyć wrażenie, że BL 40 jest nie tylko dobrym, ale i modnym telefonem. Wcześniej na temat nowej Czekoladki wypowiadała się między innymi redaktor prowadząca Vogue, a także Marissa Bourke z Elle. Marketing, marketingiem, ale ostateczną decyzję zawsze podejmują klienci. Już za kilka miesięcy, będziemy mogli spojrzeć na wyniki sprzedaży nowego modelu. Wtedy ocenimy, czy zachwyt nad nowym telefon LG to tylko nieudolny PR, czy faktycznie - coś w nim jest...
Źródło: LG