Sony Ericsson i Warner Music International podpisało umowę na sprzedaż modeli Sony Ericsson zawierających najnowszy album Madonny – Hard Candy, który zdążył już podbić serca fanów na całym świecie. Płyta sprzedaje się dobrze i mimo niezbyt entuzjastycznych recenzji krytyków, zdołała wspiąć się na listy przebojów w ponad 30 krajach.
Sony Ericsson i Warner Music International podpisało umowę na sprzedaż modeli Sony Ericsson zawierających najnowszy album Madonny – Hard Candy, który zdążył już podbić serca fanów na całym świecie. Płyta sprzedaje się dobrze i mimo niezbyt entuzjastycznych recenzji krytyków, zdołała wspiąć się na listy przebojów w ponad 30 krajach.
Na mocy umowy między Sony Ericsson i Warner Music International utwory artystki od maja obecne były w wybranych modelach Sony Ericsson sprzedawanych w 9 krajach Europy (Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Litwa, Łotwa, Norwegia i Szwecja). Od czerwca zaś, telefony wchodzą na rynek Ameryki Łacińskiej i zasięgiem swym obejmą aż 18 krajów.
Użytkownicy będą mieli wybór jednego z dwóch wariantów aparatów. W pierwszej opcji, dostępnych będzie 5 utworów z płyty, w drugiej – pełny album i dodatkowe tapety i dzwonki. Prawdziwa gratka dla fanów Madonny.
A my, dzięki ofercie Play i tak byliśmy pierwsi !
źródło: billboard.biz