mBank udostępnia klientom elektroniczny billing

mBank udostępnia klientom elektroniczny billing
Kira Czarczyńska

19.08.2010 14:25, aktual.: 19.08.2010 16:25

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wirtualna sieć telefonii komórkowej mBank Mobile zaproponowała swoim klientom wygodniejszą metodę kontrolowania wydatków. We współpracy z firmą Blue Media powstał panel z elektronicznym wykazem połączeń, w którym na bieżąco można sprawdzać, jak kształtują się obecnie koszty korzystania z usług operatora należącego do mBanku.

Damian Miros, który odpowiada za wdrożenie e-bilingu w mBank mobile:

Wprowadzając usługę elektronicznego billingu, ułatwiamy naszym Klientom zarządzanie kontem telefonicznym.

E-billing można przeglądać, korzystając z panelu klienta, do którego loguje się na stronie www.mbankmobile.pl

Po zalogowaniu się do swojego profilu i autoryzacji hasłem SMS, można śledzić dokładnie swoje wydatki. Panel umożliwia sprawdzanie zarówno wydatków, jak i czasu wykonywanych połączeń oraz stanu zamówionych i wykorzystanych usług.

To nie wszystkie zmiany w mProfilu. mBank mobile wprowadził także spis abonentów, w którym może zarejestrować się każdy użytkownik sieci. W internetowym rejestrze odnajdziemy wszystkich użytkowników mBank mobile, którzy wyrazili na to zgodę. Operator udostępnił też możliwość otrzymywania elektronicznych i pisemnych informacji o zmianach cennika i regulaminu.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)