Microsoft chciał zrobić fajną reklamę. Czy się udało?
"Click it and I Note it" to nowa reklama Microsotu, którą wczoraj w mediach społecznościowych linkowało sporo osób. Zanim jednak zdążyłem kliknąć w link, klip został usunięty. Chyba już wiem dlaczego.
Reklama jest parodią kawałka “Sexy and I Know It” grupy LMFAO. Po kilku godzinach powróciło na YouTube'a, więc możecie je obejrzeć poniżej.
W chwili pisania tego tekstu na film oddano już ponad 750 głosów, z czego 250 to głosy negatywne. Jednocześnie spot nie uderza bezpośrednio w konkurencję, więc raczej odpada teoria, że "łapki w dół' masowo dają fani innej firmy. Możemy więc bezpiecznie założyć, że reklama nie wszystkim przypadła do gustu (choć oczywiście w dalszym ciągu jakieś 66% ocen jest pozytywna).
Microsoft zapewne chciał po prostu nieco "odsztywnić" swój wizerunek i pokazać, że Surface Pro 3 w połączeniu ze swoim rysikiem i aplikacją OneNote może być wykorzystywany nie tylko przez biznesmenów, ale i studentów. Pomysł i wykonanie nie jest złe, ale moim zdaniem parodia jest po prostu spóźniona o jakieś 3 lata. “Sexy and I Know It” to typowy jednosezonowiec, który w radiach leciał w 2011 roku, a dziś już raczej nikt o nim nie pamięta.
A jak Wy znajdujecie tę reklamę?