Microsoft nie chce być gorszy od Samsunga. Windows Phone'y dla wkurzonych użytkowników BlackBerry

Microsoft nie chce być gorszy od Samsunga. Windows Phone'y dla wkurzonych użytkowników BlackBerry

BlackBerry (fot. na lic. CC; Flickr.com/by miss karen)
BlackBerry (fot. na lic. CC; Flickr.com/by miss karen)
Paweł Żmuda
13.10.2011 11:03, aktualizacja: 13.10.2011 13:03

Wczoraj pisałem o niekonwencjonalnej akcji marketingowej Samsunga, który zdecydował się na sprzedawanie smartfonów Galaxy S II nieopodal sklepu Apple'a. Nie tylko Koreańczycy wiedzą, jak wykorzystać sytuację na rynku. Dziś pora na informacje związane z Microsoftem, który uderzył w użytkowników terminali BlackBerry.

Wczoraj pisałem o niekonwencjonalnej akcji marketingowej Samsunga, który zdecydował się na sprzedawanie smartfonów Galaxy S II nieopodal sklepu Apple'a. Nie tylko Koreańczycy wiedzą, jak wykorzystać sytuację na rynku. Dziś pora na informacje związane z Microsoftem, który uderzył w użytkowników terminali BlackBerry.

Właścicieli telefonów kanadyjskiego producenta niemile zaskoczyła ogólnoświatowa awaria usług BlackBerry, takich chociażby komunikator BlackBerry Messenger czy BlackBerry Enterprise Server. Do zirytowanych użytkowników sprzętu RIM zwrócił się na Twitterze @BenThePCGuy, czyli Ben Rudolph z Microsoftu.

Drodzy użytkownicy BlackBerry, jesteście wkurzeni na swoje BB? Napiszcie, dlaczego chcecie zmiany na Windows Phone'a - mam 25 darmowych telefonów do rozdania.

Microsoftowi należą się brawa za przeprowadzenie sprawnej i szybkiej akcji w dynamicznym medium społecznościowym. Trzeba jednak przyznać, że 25 darmowych telefonów do rozdania to kropla w morzu potrzeb. Nie przyczyni się to do znaczącego wzrostu popularności platformy Windows Phone. W wojnie na pomysły marketingowe więcej punktów trzeba przyznać jednak Samsungowi. Przecież telefon za 2 dolary za Samsunga Galaxy S II to właściwie telefon za darmo.

Źródło: wpcentral

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)