Mobilna kampania reklamowa Fanty

Jaka reklama jest najmniej denerwująca? Ano taka, która oferuje coś w zamian za konieczność jej oglądania... Dlatego tak popularne są ostatnimi laty kampanie oparte o śmieszne filmiki czy zdjęcia, gry komputerowe, aplikacje, czy choćby oparte o przeróżne gadżety do PC-ta lub telefonu.

Mobilna kampania reklamowa Fanty 1
Kira Czarczyńska

Coca-Cola postanowiła wykorzystać ten trend do zwiększenia znajomości marki Fanta wśród młodych użytkowników telefonów komórkowych.

Jaka reklama jest najmniej denerwująca? Ano taka, która oferuje coś w zamian za konieczność jej oglądania... Dlatego tak popularne są ostatnimi laty kampanie oparte o śmieszne filmiki czy zdjęcia, gry komputerowe, aplikacje, czy choćby oparte o przeróżne gadżety do PC-ta lub telefonu.

Coca-Cola postanowiła wykorzystać ten trend do zwiększenia znajomości marki Fanta wśród młodych użytkowników telefonów komórkowych.

Pod koniec stycznia zacznie się ostra kampania reklamowa, wspierająca rozpowszechnienie dwóch ciekawych aplikacji na komórki: Fanta Virtual Tennis oraz Fanta Stealth Sound System.

Pierwsza z nich, Fanta Virtual Tennis pozwala zamienić komórkę w... rakietę tenisową. Piłkę widzisz na ekranie wyświetlacza, a porusza się ona po wirtualnym "korcie" pobranym ze strony http://fanta.eu. Grać można w zasadzie w dowolnym miejscu, jest to więc najbardziej mobilny tenis świata... w obu tego słowa znaczeniach.

Druga z aplikacji, Fanta Stealth Sound System, jest jeszcze bardziej interesująca: pozwala się komunikować w wyższych zakresach częstotliwości dźwięku, które są "niesłyszalne" dla osób powyżej 20-25 roku życia. Zasada działania tego programu opiera się na fakcie, że z wiekiem zawęża się zakres częstotliwości słyszalnych dla naszego ucha. Nastolatki mają do dyspozycji w zasadzie pełne pasmo 16-20.000 Herców (Hz), dorośli zazwyczaj powyżej 15.000 Hz nic nie słyszą.

Rynek odbiorców mobilnych "zabawek" rośnie o niemal 50% każdego roku. Korzystają z nich przede wszystkim młodsi użytkownicy - kampania Fanty jest więc bardzo dobrze ukierunkowana i możliwe, że przyniesie zamierzony skutek: świadomość marki w tej grupie wiekowej szybko wzrośnie.

Pytanie tylko, czy świadomość przełoży się także na popularność?

Źródło: Internet

Źródło artykułu: WP Komórkomania

Wybrane dla Ciebie

Korzystasz ze Spotify? Uważaj na te wiadomości
Korzystasz ze Spotify? Uważaj na te wiadomości
Zapomniałeś hasła do mObywatela? Oto prosty sposób, aby odzyskać dostęp do aplikacji
Zapomniałeś hasła do mObywatela? Oto prosty sposób, aby odzyskać dostęp do aplikacji
Jak będzie działało AI w iOS 18? Wyciekły plany Apple
Jak będzie działało AI w iOS 18? Wyciekły plany Apple
Edytowanie wysłanych SMS-ów? Testy nowej funkcji na Androidzie
Edytowanie wysłanych SMS-ów? Testy nowej funkcji na Androidzie
Czy można używać telefonu podczas burzy? Wyjaśniamy
Czy można używać telefonu podczas burzy? Wyjaśniamy
Jak ukryć swój numer? Prosty poradnik jak ustawić numer prywatny
Jak ukryć swój numer? Prosty poradnik jak ustawić numer prywatny
Premiera Sony Xperia 1 VI już wkrótce. Smartfon zaskoczy aparatem?
Premiera Sony Xperia 1 VI już wkrótce. Smartfon zaskoczy aparatem?
iPhone ze wsparciem AI? Apple blisko zawarcia umowy z OpenAI
iPhone ze wsparciem AI? Apple blisko zawarcia umowy z OpenAI
Tinder ma kłopoty? Młodsi użytkownicy wybierają inną aplikację
Tinder ma kłopoty? Młodsi użytkownicy wybierają inną aplikację
Microsoft uruchomi sklep z grami mobilnymi. Zagrozi Google Play i App Store?
Microsoft uruchomi sklep z grami mobilnymi. Zagrozi Google Play i App Store?
Przetestowali nowy procesor Apple. Oto wyniki wydajności Silicon M4
Przetestowali nowy procesor Apple. Oto wyniki wydajności Silicon M4
Nadchodzi oficjalna premiera serii Realme 12 5G. Ceny poznaliśmy już dziś
Nadchodzi oficjalna premiera serii Realme 12 5G. Ceny poznaliśmy już dziś