Mobilne serwisy społecznościowe mało modne
Ponad 2/3 użytkowników mobilnych serwisów loguje się zaledwie po to, aby sprawdzić informacje od znajomych i poczytać ich komentarze. Nie ma zdjęć, podcastów, maili i długich dyskusji. Mało tego - o ile osoby korzystające z serwisów społecznościowych poprzez PC, logują się na ulubione serwisy często (ponad połowa codziennie), to wśród „komórkowców" zaledwie 17 % jest zainteresowanych uczestniczeniem w życiu społeczności codziennie.
ABi wyciąga wnioski, że problemem w zwiększeniu zainteresowania i mody na użytkowanie serwisów społecznościowych również mobilnie jest obniżenie cen za połączenia oraz przekonanie użytkowników, że obsługa serwisów z poziomu telefonu jest prosta, wygodna i bezpieczna. Firma uważa też, że dużo dałaby sprzedaż telefonów z już umieszczonymi na nim aplikacjami.
A może chodzi po prostu o to, że nie da rady być on-line 24h/dobę ?
Źródło: cellular-news.com