Moda na sukces od LG sposobem na odbicie od dna? [wideo]

Moda na sukces od LG sposobem na odbicie od dna? [wideo]

Moda na sukces od LG sposobem na odbicie od dna? [wideo]
Paweł Żmuda
29.07.2010 12:26, aktualizacja: 29.07.2010 14:26

Coraz popularniejszy marketing wirusowy stał się nową bronią w rękach koreańskiego LG. "The Young and the connected" to nowy sposób na dość tanią promocję urządzeń producenta. Pytanie tylko czy parodia równie nieudolna co oryginalny, telewizyjny wzorzec przekona Internautów? Popatrzmy.

Oto czołówka nowego "serialu":

A tak prezentują się niektóre z odcinków:

Na YouTube powstał już oficjalny kanał wręcz kipiący od nieudolnych reklam telefonów komórkowych. Cóż, product placement zapewne jest dobrym sposobem reklamy, jednak nawet virale należy przygotowywać z pomysłem. A tego tym razem zabrakło.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)