Motorola Milestone w Play, czyli jak się tego nie robi... [wideo]
Reklama telefonu komórkowego nie jest prostą sprawą. Wiedzą to specjaliści z Motoroli i sieci Verizon, którzy odpowiedzialni byli między innymi za kampanię Droid Does czy spot z rozebraną Megan Fox. Niestety, wiedza ta nie przydała się na polskim rynku. Wystarczyło oddać promocję telefonu w ręce jednego z naszych operatorów, by wyszło tak jak zawsze.
07.05.2010 | aktual.: 07.05.2010 18:29
Reklama telefonu komórkowego nie jest prostą sprawą. Wiedzą to specjaliści z Motoroli i sieci Verizon, którzy odpowiedzialni byli między innymi za kampanię Droid Does czy spot z rozebraną Megan Fox. Niestety, wiedza ta nie przydała się na polskim rynku. Wystarczyło oddać promocję telefonu w ręce jednego z naszych operatorów, by wyszło tak jak zawsze.
Na blogu rzecznika Play ukazał się właśnie najnowszy spot promujący Motorolę Milestone jako telefon biznesowy. Popatrzmy:
Na tle światowych wzorów całość wypada bardzo miernie. Przekonuje Was podobna reklamówka?