Motorola nabija się z fanów iPada [wideo]

Finałowy mecz amerykańskiej ligi NFL - Super Bowl - to wielkie wydarzenie sportowe i reklamowe. Specjalnie na tegoroczne rozgrywki Motorola przygotowała interesujący spot promujący tablet Motorola Xoom. Według amerykańskiego producenta świat zdominowany przez koncern Apple przypomina rzeczywistość z Orwellowskiej książki "Rok 1984".

Motorola
Motorola
Paweł Żmuda

Według marketingowców wynajętych przez Motorolę Xoom jest "tabletem, który stworzy lepszy świat". Klipu wyemitowanego podczas Super Bowl nie da się zrozumieć bez obejrzenia opublikowanego wcześniej teasera, w którym stwierdzono, że rok 2011 nie przypomina roku 1984.

Goodbye 1984: Super Bowl Ad Teaser

Nowa reklama Motoroli Xoom jest również świetną parodią klipu reklamowego "1984", przygotowanego dla Apple'a przez Ridleya Scotta.

Motorola - Empower the People

Szkoda tylko, że reklama Motoroli nie przemówi raczej do osób już korzystających z urządzeń koncernu Steve'a Jobsa.

Źródło artykułu:WP Komórkomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)