Możesz ocenić mBank mobile
...oczywiście o ile jesteś jego klientem; choć w sumie nie ma chyba powodu, dla którego wrażeniami nie mieliby się podzielić także nie-klienci dzwoniący do sieci mBanku?
10.06.2008 | aktual.: 10.06.2008 08:45
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W każdym razie od teraz aż do końca czerwca 2008 roku, mBank mobile prowadzi badania dotyczące jakości świadczonej usługi telekomunikacyjnej - a swoje spostrzeżenia przesyłać można na specjalną skrzynkę kontaktową opinie@mobile.pl.
...oczywiście o ile jesteś jego klientem; choć w sumie nie ma chyba powodu, dla którego wrażeniami nie mieliby się podzielić także nie-klienci dzwoniący do sieci mBanku?
W każdym razie od teraz aż do końca czerwca 2008 roku, mBank mobile prowadzi badania dotyczące jakości świadczonej usługi telekomunikacyjnej - a swoje spostrzeżenia przesyłać można na specjalną skrzynkę kontaktową opinie@mobile.pl.
Jak zapewnia operator - każda nadesłana opinia czy pomysł trafi bezpośrednio do osób projektujących i prowadzących usługę i zostanie uważnie przeanalizowana przez Zespół mBank mobile. Badanie ma posłużyć jako punkt wyjściowy do rozbudowy mobilnej oferty mBanku.
Można w to w sumie wierzyć - na podstawie opinii klientów powstały już w mBanku takie usługi jak "Stałe Doładowanie" (cykliczne zasilanie telefonu dowolną kwotą wprost z rachunku w mBanku), "Doładowania SMS" (zasilenie karty przez wysłanie SMS-a ze swojego telefonu) czy "Tańsze połączenia wewnątrz sieci" (10 groszy za minutę rozmowy oraz 5 groszy za SMS w sieci mobile).
źródło: mBank mobile