MWC 2009: HTC Touch Pro2

MWC 2009: HTC Touch Pro2

MWC 2009: HTC Touch Pro2
Karolina Adamus
17.02.2009 08:40, aktualizacja: 17.02.2009 09:40

Po rozpoczęciu targów oczy wszystkich zainteresowanych zwrócone były ku Nokii, która zapowiedziała nowe modele biznesowe, Sony Ericssonowi, który potwierdził dotykowego smartfona z aparatem 12 Mpix i Samsunga, który zapowiedział drugą OMNIĘ. Nikt nie spodziewał się, że HTC także szykuje coś wielkiego.

Po rozpoczęciu targów oczy wszystkich zainteresowanych zwrócone były ku Nokii, która zapowiedziała nowe modele biznesowe, Sony Ericssonowi, który potwierdził dotykowego smartfona z aparatem 12 Mpix i Samsunga, który zapowiedział drugą OMNIĘ. Nikt nie spodziewał się, że HTC także szykuje coś wielkiego.

HTC Touch Pro2 został stworzony, aby zastąpić starszy model i wnieść nieco świeżości do oferty producenta. Po co tworzyć nowe modele, skoro można ulepszyć stare? Z takiego założenia wyszedł HTC.

Telefon został lekko zaokrąglony, a jego slider rozsuwa się teraz prawie do 90 stopni, tworząc centrum multimedialne, które możemy postawić na biurku np. podczas oglądania filmów. Model wyposażono w nową technologię StraightTalk, czyli zintegrowaną obsługę e-mail, głosu i telefonu głośnomówiącego.

Obraz

Pełna specyfikacja telefonu wygląda następująco:

  • sieć - GSM 850/900/1800/1900, HSDPA 2100,
  • wymiary - 116 x 59 x 17 mm,
  • waga - 175 g,
  • ekran - TFT, dotykowy, 65 tys. kolorów, 480 x 800, 3,6 cala,
  • pełna klawiatura QWERTY,
  • TouchFLO 3D,
  • akcelerometr,
  • rozpoznawanie pisma,
  • 288 MB RAM, 512 MB ROM,
  • procesor Qualcomm MSM7200A 528 MHz,
  • WiFi,
  • Bluetooth 2.0 z A2DP,
  • miniUSB,
  • Windows Mobile 6.1 Professional,
  • aparat - 3 Mpix, Auto Focus,
  • kamera do wideo połączeń,
  • wbudowany GPS,
  • wyjście TV,
  • bateria 1500 mAh,
  • do 348 godzin czuwania,
  • do 7 godzin rozmowy.
Obraz

Telefon pojawi się w sklepach na początku lata. Cena nie jest znana.

Źródło: HTC

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)