Najciekawsze reklamy polskich operatorów TOP 10
Polska reklama nie odkryła jeszcze wielu, powszechnych na zachodzi, metod przekazu. Najbliżej znalezienia sposobu na budzenie zaciekawienia, a nie zażenowania, są operatorzy telefoniczni. Z racji swojej branży muszą iść z duchem czasu. Oto kilka naprawdę interesujących spotów "z pomysłem".
19.07.2010 | aktual.: 19.07.2010 19:11
Polska reklama nie odkryła jeszcze wielu, powszechnych na zachodzi, metod przekazu. Najbliżej znalezienia sposobu na budzenie zaciekawienia, a nie zażenowania, są operatorzy telefoniczni. Z racji swojej branży muszą iść z duchem czasu. Oto kilka naprawdę interesujących spotów "z pomysłem".
Prześliczna włoska piękność odsłaniająca swoje najintymniejsze wdzięki specjalnie dla Plusa. Trzeba przyznać, że reklama zarówno ciekawa, jak i nieco szokująca ;).
Sympatyczny i plujący bóbr znający tysiąc bitów bardzo szybko przeszedł z reklamy telewizyjnej do codziennego słownika młodzieży. Czy popularność bobra przełożyła się na wysokie zyski 36,6?
Agencje reklamowe wynajmowane przez Heyah zwykle potrafią wpaść na ciekawy pomysł. Niestety, kot Artur - maskotka serii spotów telewizyjnych i Facebook'owa twarz Heyah jakoś dziwnie przypomina kota z kreskówki "Simon's Cat".
Kolejna znana reklama Heyah z 2005 roku. Kontrowersyjna i zarazem ciekawa kreacja została szybko zakazana przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Cóż, Czerwony Kapturek w sidłach faktycznie jest dość szokujący.
Również dział marketingu Plusa wie, że tylko ciekawy spot może wyróżnić ofertę na tle konkurencji. Efektem kilku burz mózgów w Polkomtelu są reklamy wzorujące się na kultowych filmach znanych ze srebrnego ekranu. Na początek II Wojna i troskliwa mamusia.
Druga, dużo bardziej "światowa" reklama wzorowana na filmowych wzorcach. Trzeba przyznać, że kopia Z Archiwum X wypadła znacznie lepiej, niż przerysowana atmosfera wojenna.
"Możesz, nie musisz wybierać" - chwytliwe hasło i reklama świetnie wyśmiewająca stereotypowe dziewczęta.
Operatorzy sprzedają nam nie tylko minuty i SMS-y, lecz także mobilny internet. Reklama utrzymana w klimatach sekciarskiego spotkania zapewne utkwiła w pamięci każdego na bardzo długi czas.
Play zwykle stawia na kontrowersyjny przekaz. Tak samo jest i tym razem. Reklama "Mamo, tato, mam MIXa" - idealnie wyśmiewa niektóre polskie stereotypy.
Zaufanie dzieci do rodziców...
Zestawienie ciekawych, polskich reklam kończy kolejna reklama Play'a. Spot promujący ofertę MIX za 10 złotych okazał się zbyt kontrowersyjny jak na nasze warunki. A może "zakazana" reklama była całkowicie zamierzonym efektem?
Źródło: Gadżetomania