Najnowocześniejszy salon Plusa w Warszawie już zaprasza

Flagowy salon Plusa w Warszawie (fot.: Plus / profil Facebook)
Flagowy salon Plusa w Warszawie (fot.: Plus / profil Facebook)
Kira Czarczyńska

16.12.2011 17:10, aktual.: 16.12.2011 18:10

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Od początku bieżącego roku w sieci Plus trwa wielkie przemeblowanie salonów, połączone z odnowieniem i uatrakcyjnieniem oferty usług telekomunikacyjnych. Dzisiaj sieć na swoim profilu w serwisie Facebook zaprosiła wszystkich do odwiedzenia nowego, supernowoczesnego salonu w Warszawie.

W kwietniu tego roku operator zapowiadał już, że w Warszawie u zbiegu ulic Brackiej i Chmielnej, w Nowym Domu Jabłkowskich, powstać ma salon flagowy sieci Plus. Co prawda najwyraźniej nie udało się go otworzyć jesienią, jak było w planach - jednak salon rzeczywiście powstał - i to taki, jak w wizualizacjach: nowoczesny i multimedialny.

Nowy wizerunek salonów Plusa dotyczy jednak nie tylko tego konkretnego punktu. W pozostałych również już dokonano zmian, albo są one w planach na najbliższą przyszłość.

Co zmienia się w salonach?

Sam salon umożliwia już zresztą nie tylko załatwienie swoich spraw, ale też zakosztowanie odrobiny rozrywki. Z myślą o zagospodarowaniu części wolnego czasu klientów, Plus udostępnia także najnowsze gry i muzykę z Muzodajni.

Plus też stawia ekologię

  • do pakowania produktów wykorzystywane są wyłącznie torby biodegradowalne (to akurat mało ekologiczne...) lub papierowe;
  • do oświetlenia wnętrz i ekspozycji używane są energooszczędne lampy najnowszej generacji;
  • szyldy zewnętrzne, dzięki zastosowaniu oświetlenia wyłącznie typu LED, pobierają kilka razy mniej energii niż dotychczas.

Jeśli macie ochotę zobaczyć to wszystko na żywo, to można już zaglądać do nowego salonu. Albo...

Wybrać się na parapetówkę

Organizowane są one w różnych miastach Polski, w punktach, które już przeszły wizerunkową przemianę. Klienci mogą brać udział w konkursach z nagrodami, poczęstować się pysznym ciastem, oraz oczywiście zobaczyć zmiany z bliska, a nawet przetestować.

Do końca roku nowym wystrojem będzie mogło się pochwalić łącznie 200 punktów sprzedaży, pozostałe zaś przejdą metamorfozę do końca 2012 roku.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)