Naliczono opłatę w Stanie Darmowym? Można reklamować

Naliczono opłatę w Stanie Darmowym? Można reklamować

Naliczono opłatę w Stanie Darmowym? Można reklamować
Kira Czarczyńska
02.03.2010 10:30, aktualizacja: 02.03.2010 11:30

Informacja dla wszystkich tych, którzy korzystali z promocji Darmowy Numer w Play Fresh, a teraz aktywowali Stan Darmowy.

Do wczoraj mogła występować nietypowa sytuacja: rozmowy z byłym Darmowym Numerem były przez pewien czas rozliczane normalnie stawką 29 groszy, mimo korzystania ze Stanu Darmowego. Jak wyjaśnił na swoim blogu rzecznik prasowy Play, Marcin Gruszka - był to błąd systemu.

Do wczoraj mogła występować nietypowa sytuacja: rozmowy z byłym Darmowym Numerem były przez pewien czas rozliczane normalnie stawką 29 groszy, mimo korzystania ze Stanu Darmowego. Jak wyjaśnił na swoim blogu rzecznik prasowy Play, Marcin Gruszka - był to błąd systemu.

We wpisie czytamy:

Błąd systemu został całkowicie wyeliminowany już wczoraj. Jeżeli zauważyliście podobne problemy na swoich kontach, proszę złóżcie reklamacje. Rozpatrzymy je sprawnie i pozytywnie. Przepraszamy za problem.

Jeśli więc komuś z was Play naliczył przypadkowo opłatę - zgłaszajcie do Play. Sieć wie o błędzie, nie będzie więc problemu z uznaniem reklamacji.

Źródło: BlogPlay.pl

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)