Nie no, nadal nie namawiamy - tylko mówimy JAK

Tak, wszyscy już wiecie: Plus zmienia od 1 lipca regulamin, można zrywać z nim umowy jak się chce bez żadnych konsekwencji. Oczywistym jest, że skorzystają na tym inni operatorzy.

zmiana regulaminu - kampania play
zmiana regulaminu - kampania play
Kira Czarczyńska

Pamiętacie jeszcze ten tekst Marcina Gruszki, rzecznika Play?

Absolutnie nie namawiamy klientów do zrywania umów z Plusem!!! To sprawa między klientem a operatorem i nie zamierzamy w żaden sposob ingerować w tę relację. To decyzja, wybór i kalkulacja klienta.

No to już możecie zapomnieć. Nieaktualne to jest.

Pamiętacie jeszcze ten tekst Marcina Gruszki, rzecznika Play?

Absolutnie nie namawiamy klientów do zrywania umów z Plusem!!! To sprawa między klientem a operatorem i nie zamierzamy w żaden sposob ingerować w tę relację. To decyzja, wybór i kalkulacja klienta.

No to już możecie zapomnieć. Nieaktualne to jest.

Tak, wiem - nadal możemy przeczytać na Tako rzecze... rzecznik zapewnienia w rodzaju:

Kochani, powtarzam to co napisałem już wcześniej. Nie namawiamy i nie będziemy nikogo namawiać do zrywania umów z tym czy innym operatorem.

I tyle teorii. W praktyce bowiem ruszyła właśnie Play'owa kampania informacyjna. Oczywiście informuje ona o tym, że przy zmianie regulaminu można bez konsekwencji rozwiązać umowę terminową z operatorem. Nie, nie zawiera informacji Plus zmienia regulamin! - jak marketingowcy świetnie wiedzą, nie musi: ten komunikat przekazują już wszystkie media, a abonenci i tak dostaną informację na piśmie.

Kampania wygląda aktualnie tak:

Jak zapewnia Play, kampania jest li tylko prostym wyjściem na przeciw potrzebom odbiorcy. Podobno pracownicy P4 dostają tyle zapytań o dokładny sposób zerwania umów przy zmianie regulaminu, że trzeba zorganizować ogólnopolską akcję informacyjną!

...Ktoś w to wierzy? Ręka do góry?

Źródło: BlogPlay.eu

Źródło artykułu:WP Komórkomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)