NIGHT EFFECT w Polsce
06.01.2009 17:00, aktual.: 06.01.2009 18:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Samsung wraz z Giorgio Armani wypuścił na rynek telefon komórkowy Emporio Armani Samsung Night Effect już w listopadzie 2008r. W Polsce dostępny jest od początku stycznia bieżącego roku.
Telefon jest ciekawą propozycją zwłaszcza dla ludzi lubiących „bajery". Komórka wyposażona jest w diodę LED umieszczoną z boku obudowy, która - gdy użytkownik rozmawia - mieni się trzema kolorami: czerwonym, zielonym lub niebieskim. Natomiast głośnik zewnętrzny ozdobiony jest metalowym logo Emporio Armani.
Samsung wraz z Giorgio Armani wypuścił na rynek telefon komórkowy Emporio Armani Samsung Night Effect już w listopadzie 2008r. W Polsce dostępny jest od początku stycznia bieżącego roku.
Telefon jest ciekawą propozycją zwłaszcza dla ludzi lubiących „bajery". Komórka wyposażona jest w diodę LED umieszczoną z boku obudowy, która - gdy użytkownik rozmawia - mieni się trzema kolorami: czerwonym, zielonym lub niebieskim. Natomiast głośnik zewnętrzny ozdobiony jest metalowym logo Emporio Armani.
Specyfikacja:
- 2,2-calowy wyświetlacz QVGA AMOLED, odporny na zarysowania,
- aparat 3 Mpix,
- gniazdo słuchawkowe 3,5 mm,
- 120 MB pamięci wewnętrznej,
- slot kart microSD
- odtwarzacz filmów video,
- HSDPA,
- wideo rozmowy,
- Bluetooth,
- USB 2,0.
Do telefonu dołączane są gadżety: smycz z logo Emporio Armani, słuchawka do prowadzenia rozmów za kierownicą, oraz materiałowe etui - zaprojektowane przez Giorgio Armaniego, w kształcie płyty kompaktowej.
Sugerowana cena detaliczna to 1200zł. Night Effect w czarnej wersji dostępny jest w punktach sprzedaży detalicznej.
Źródło: Telix