Nokia N9 trafia na rynek i rusza promocja smartfona...

Wczoraj firma Nokia poinformowała o oficjalnym wprowadzeniu na nasz rynek modelu N9, czyli pierwszego i ostatniego smartfona z MeeGo na pokładzie. Rusza również kampania promująca telefon pod wdzięcznym hasłem: "Nokia N9. Show Yourself!"

Nokia N9 - Be Yourself
Nokia N9 - Be Yourself
Mateusz Żołyniak

18.10.2011 | aktual.: 18.10.2011 18:30

Nokia N9 już w tym tygodniu trafi do wolnej sprzedaży, a jej sugerowana cena detaliczna za wersję z 64 GB wbudowanej pamięci wynosi 2600 zł. Również w tym tygodniu smartfon pojawi się w ofercie Orange. Co więcej w ciągu następnych dwóch, trzech tygodni możliwość nabycia produktu będą mieli także klienci sieci Plus i T-Mobile.

Nokia N9 to zupełnie nowa pozycja w naszej ofercie. Model ten wyróżnia się nie tylko wyglądem, zastosowaniem najnowszych technologii, ale i przełomowym interfejsem użytkownika. Kampania oprócz mediów zasięgowych w dużym stopniu jest zorientowana na prezentację i interakcję z konsumentem.

Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland

Ciekawie zapowiada się akcja promująca model "Nokia N9. Show Yourself!", która pozwoli mieszkańcom pięciu polskich miast sprawdzić, jak wygląda nowy telefon firmy Nokia i jakie możliwości ma system MeeGo. W Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu już wkrótce pojawią się interaktywne showroomy z produktami fińskiego producenta. Dzięki nim każdy będzie mógł wypróbować N9, poznać całą gamę kompatybilnych akcesoriów Nokia oraz sprawdzić, co oferuje na przykład zastosowana w modelu technologia NFC.

Nokia N9 - Be Yourself
Nokia N9 - Be Yourself

Pierwszy showroom pojawi się w warszawskim Pasażu Wiecha już 24 października i będzie dostępny dla odwiedzających do końca listopada. Kolejne zostaną otwarte w Katowicach przy ulicy Korfantego 2 (24.10-06.11), w Krakowie – w Galerii Krakowskiej (24.10-06.11), we Wrocławiu na Placu Grunwaldzkim 22 (07.11-20.11) oraz w Poznaniu na terenie Starego Browaru (07.11-20.11). Każdego dnia w godzinach 11-22 odwiedzający będą mieli możliwość przetestowania smartfona Nokia N9, głośników Nokia N360 Play oraz stereofonicznych zestawów słuchawkowych Bluetooth Nokia BH-505.

Nokia N9

Sama inicjatywa Nokii bardzo mi się spodobała, chociaż to takie próby ratowania tonącego okrętu. Według Nokii, hasło przewodnie działań promocyjnych ma podkreślać wyjątkowość telefonu oraz jego użytkowników, którzy cenią swoją indywidualność, są aktywni i chcą korzystać z niezwykłych możliwości nowych technologii. Ciężko się z tym nie zgodzić, skoro Nokia N9 jest pierwszym, a zarazem ostatnim smartfonem z MeeGo. Nie da się ukryć, że samych smartfonów wyprodukowano zaledwie kilkadziesiąt tysięcy, a zamówienia operatorów opierają się o kilkaset modeli. Poza ograniczoną liczbą sztuk N9, widać także, że Play nie wierzy w sukces telefonu z MeeGo i nawet nie ma zamiaru wprowadzać go do oferty podstawowej.

Nokia N9 - Be Yourself!
Nokia N9 - Be Yourself!

Ważne jednak, że każdy zainteresowany będzie mógł przetestować telefon, a po poznaniu zalet i (co ważniejsze) ograniczeń MeeGo zdecyduje o jego ewentualnym zakupie. Szkoda losu jaki spotkał model, gdyż z odpowiednim wsparciem mógłby stać się jednym z najlepszych smartfonów na rynku. Teraz jednak osoby, które zdecydują się na N9 przynajmniej będą mogły uważać się za wyjątkowe...

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)