Nokia szykuje ogromną kampanię reklamową

Każdy, kto uważnie śledzi wydarzenia na komórkowym rynku, pamięta, że Nokia podpisała porozumienie z Microsoftem i wybrała Windows Phone jako platformę dla swoich przyszłych smartfonów. Przedstawiciele fińskiego koncernu zdają sobie sprawę z tego, że świat nie jest pełen komórkowych geeków. Nokia szykuje ogromną kampanię, która uświadomi użytkowników.

Windows Phone
Windows Phone
Paweł Żmuda

Każdy, kto uważnie śledzi wydarzenia na komórkowym rynku, pamięta, że Nokia podpisała porozumienie z Microsoftem i wybrała Windows Phone jako platformę dla swoich przyszłych smartfonów. Przedstawiciele fińskiego koncernu zdają sobie sprawę z tego, że świat nie jest pełen komórkowych geeków. Nokia szykuje ogromną kampanię, która uświadomi użytkowników.

Wielu klientów, słysząc słowo "Nokia", myśli "Symbian". Globalna kampania reklamowa, która według serwisu Marketingmagazine pochłonie aż 80 milionów funtów, ma zmienić sposób myślenia fanów marki, którzy nie wiedzą o planach koncernu. Działania marketingowe będą prowadzone w Europie i Stanach Zjednoczonych.

Rzecznik Nokii odmówił szerokiego komentarza w sprawie szczegółów kampanii. Stwierdził jedynie:

Cieszymy się z możliwości produkowania komórek z Windows Phone, jednak nie możemy komentować działań reklamowych dotyczących niezaprezentowanych jeszcze urządzeń.

Finowie wiedzą, że stoją przed dość trudnym zadaniem, dlatego ogromna kampania promująca Windows Phone potrwa aż 6 miesięcy. Czy Wasi znajomi, którzy nie śledzą wydarzeń w świecie komórek, wiedzą już, że Nokia przesiada się na system Microsoftu?

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)