Novem - reklama także w telefonach komórkowych
08.03.2010 14:00, aktual.: 08.03.2010 15:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Reklamodawcy coraz częściej zaczynają zwracać uwagę na gigantyczny rynek odbiorców, jakim są użytkownicy telefonów komórkowych. Przychodzące nam SMS-em czy MMS-em propozycje udziału w różnych dziwacznych konkursach, dołączenia do czatu towarzyskiego czy skorzystania z oferty tapet i dzwonków - znamy już chyba wszyscy.
Telefonią komórkową zainteresowała się teraz firma Novem, znana z programów partnerskich realizowanych w Internecie. Ale ich kampania jest zupełnie inaczej zaprojektowana.
Telefonią komórkową zainteresowała się teraz firma Novem, znana z programów partnerskich realizowanych w Internecie. Ale ich kampania jest zupełnie inaczej zaprojektowana.
Działania reklamowe, przygotowane z myślą o użytkownikach telefonów komórkowych, promują ubezpieczenia komunikacyjne AVIVA. Skierowane są do tych wszystkich osób, które korzystają z Internetu w swojej komórce. Przeglądając strony WWW trafić oni mogą na kampanię Novem - w razie zainteresowania, przekierowani zostaną na specjalnie stworzoną witrynę informacyjną.
Strona ta umożliwi właścicielowi telefony kontakt z konsultantem ubezpieczeniowym bez konieczności wprowadzenia numeru. Jeśli użytkownik nie będzie chciał sam dzwonić – wystarczy, że zostawi swój numer telefonu, a konsultant zadzwoni do niego.
Reklamodawca płaci za każdą prawidłowo wykonaną akcję: telefon od użytkownika zainteresowanego ceną ubezpieczenia, albo też za każdy prawidłowy numer telefonu do oddzwonienia wprowadzony przez zainteresowanego ofertą klienta. Działania rozliczane są więc w modelu efektywnościowym, nie wystarczy tylko skorzystanie z linka przekierowującego na docelową stronę.
Jest to pierwsza próba wykorzystania przez firmę Novem możliwości urządzeń z mobilnym internetem. Rynek nie jest już jednak taki świeży - już dwa lata temu zainteresowało się nim Google, tworząc wersję AdSense dla treści na telefony komórkowe.
Ponieważ wszyscy jesteśmy już w zasadzie przyzwyczajeni do wszędobylskich reklam na komputerze, zapewne zainteresowanie Novem urządzeniami mobilnymi jest całkowicie słuszne i może przynieść niezłe efekty.
Źródło: Novem