Novem - reklama także w telefonach komórkowych

Reklamodawcy coraz częściej zaczynają zwracać uwagę na gigantyczny rynek odbiorców, jakim są użytkownicy telefonów komórkowych. Przychodzące nam SMS-em czy MMS-em propozycje udziału w różnych dziwacznych konkursach, dołączenia do czatu towarzyskiego czy skorzystania z oferty tapet i dzwonków - znamy już chyba wszyscy.

Novem - reklama także w telefonach komórkowych
Kira Czarczyńska

Telefonią komórkową zainteresowała się teraz firma Novem, znana z programów partnerskich realizowanych w Internecie. Ale ich kampania jest zupełnie inaczej zaprojektowana.

Telefonią komórkową zainteresowała się teraz firma Novem, znana z programów partnerskich realizowanych w Internecie. Ale ich kampania jest zupełnie inaczej zaprojektowana.

Działania reklamowe, przygotowane z myślą o użytkownikach telefonów komórkowych, promują ubezpieczenia komunikacyjne AVIVA. Skierowane są do tych wszystkich osób, które korzystają z Internetu w swojej komórce. Przeglądając strony WWW trafić oni mogą na kampanię Novem - w razie zainteresowania, przekierowani zostaną na specjalnie stworzoną witrynę informacyjną.

Strona ta umożliwi właścicielowi telefony kontakt z konsultantem ubezpieczeniowym bez konieczności wprowadzenia numeru. Jeśli użytkownik nie będzie chciał sam dzwonić – wystarczy, że zostawi swój numer telefonu, a konsultant zadzwoni do niego.

Reklamodawca płaci za każdą prawidłowo wykonaną akcję: telefon od użytkownika zainteresowanego ceną ubezpieczenia, albo też za każdy prawidłowy numer telefonu do oddzwonienia wprowadzony przez zainteresowanego ofertą klienta. Działania rozliczane są więc w modelu efektywnościowym, nie wystarczy tylko skorzystanie z linka przekierowującego na docelową stronę.

Jest to pierwsza próba wykorzystania przez firmę Novem możliwości urządzeń z mobilnym internetem. Rynek nie jest już jednak taki świeży - już dwa lata temu zainteresowało się nim Google, tworząc wersję AdSense dla treści na telefony komórkowe.

Ponieważ wszyscy jesteśmy już w zasadzie przyzwyczajeni do wszędobylskich reklam na komputerze, zapewne zainteresowanie Novem urządzeniami mobilnymi jest całkowicie słuszne i może przynieść niezłe efekty.

Źródło: Novem

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)