Nowa reklama iPhone’a 4
Podczas gdy blogosfera wstrzymuje oddech przed dzisiejszym wydarzeniem, Apple w pocie czoła pracuje nad kolejnymi spotami reklamowymi. Nowa reklamówka ma wynieść iPhone’a 4 na piedestał. Zobaczcie zatem, co tym razem udało się stworzyć specom od reklamy z Cupertino.
Podczas gdy blogosfera wstrzymuje oddech przed dzisiejszym wydarzeniem, Apple w pocie czoła pracuje nad kolejnymi spotami reklamowymi. Nowa reklamówka ma wynieść iPhone’a 4 na piedestał. Zobaczcie zatem, co tym razem udało się stworzyć specom od reklamy z Cupertino.
Mam dziwne przeczucie, że to jednak Beatlesi będą powodem dzisiejszego zamieszania. Muzyka tej grupy nie jest dostępna w żadnym cyfrowym kanale dystrybucji i zapewne tym Jobs będzie chciał się pochwalić. Oczywiście najlepiej muzyki słucha się na iPhonie 4. Popatrzmy:
Nowy spot przekonuje widzów, że najważniejsza w telefonie jest bateria. Magiczny iPhone 4 jawi się zatem jako urządzenie na którym kręcenie filmików, pobieranie danych przez Internet oraz słuchanie muzyki trwa dłużej.
Nie będę wnikał w to, czy rzeczywiście tak jest. Zapewne na rynku znajdą się modele gorsze i lepsze pod tym względem. Najważniejszy jest jednak przekaz, że urządzenie Apple’a znajduje się w czołówce. Zgodzicie się z takim stwierdzeniem? Sztab marketingowy Jobsa bardzo by chciał, abyśmy w to uwierzyli.
Źródło: 9to5mac