Nowe reklamy Face Time’a w Europie [wideo]
Reklama dźwignią handlu - głosi stare powiedzenie. Apple doskonale zdaje sobie z tego sprawę, wchodząc na europejskie rynki z iPhone'em 4. W angielskich oraz hiszpańskich telewizjach pojawiły się właśnie nowe reklamy usługi Face Time.
Reklama dźwignią handlu - głosi stare powiedzenie. Apple doskonale zdaje sobie z tego sprawę, wchodząc na europejskie rynki z iPhone'em 4. W angielskich oraz hiszpańskich telewizjach pojawiły się właśnie nowe reklamy usługi Face Time.
Nie wiem, czy się ze mną zgodzicie, ale odnoszę wrażenie, że konsumenci w Europie wymagają od reklam nieco więcej niż ich sąsiedzi za oceanem. Nie twierdzę, że Amerykanie są głupi, ale na pewno Europejczycy są bardziej subtelni w zakresie przekazu telewizyjnego. Czy europejskie reklamy Face Time’a są równie subtelne? Oceńcie sami:
Wygląda na to, że ekipa z Cupertino (lub wynajęta agencja reklamowa) odrobiła zadanie domowe na piątkę. Nieśmiertelny Luis Armstrong w piosence "When You're Smiling" to doskonały podkład pod tego typu spot. Oceniając samą treść: czy jest coś bardzie ckliwego niż ślub lub urodziny mamy? Ciekaw jestem Waszych opinii na ten temat.
Źródło: AppAdvice