OnePlus 5 JCC+ limited edition oficjalnie. Chińczycy łączą siły z paryską marką

Choć OnePlus zdobył wysoką popularność produkując niedrogie smartfony o topowej specyfikacji, firma robi co może, by zerwać z wizerunkiem producenta tanich chińczyków. Kolejne modele są coraz droższe, w reklamach pojawiają celebryci, a dzięki limitowanym edycjom smartfonów OnePlus chce trafić do świata mody. Oto OnePlus 5 JCC+ limited edition.

OnePlus 5 JCC+ limited edition oficjalnie. Chińczycy łączą siły z paryską marką
Miron Nurski

20.09.2017 | aktual.: 20.09.2017 10:39

OnePlus 5 JCC+ limited edition to owoc współpracy OnePlusa oraz paryskiej marki odzieżowej Castelbajac. Czym ta wersja różni się od podstawowego modelu? Oczywiście wyglądem. Za odświeżone wzornictwo odpowiada francuski projektant Jean-Charles de Castelbajac.

Obraz

Oto główne wyróżniki względem zwykłej wersji:

  • niebieski przycisk zasilania;
  • żółty suwak powiadomień;
  • czerwony klawisz regulacji głośności;
  • jasne napisy pokrywające cały tył obudowy.

Ładne to czy nie ładne? Na to pytanie niech każdy odpowie sobie sam. Na pewno jednak OnePlus 5 JCC+ limited edition będzie wyróżniał się z tłumu.

Tę wersję będzie można kupić online już 2 października

Sprzedaż ruszy o 10:00 czasu polskiego, co dla zainteresowanych może być cenną informacją, biorąc pod uwagę, że to edycja limitowana. Nie wiadomo, jak długo będzie dostępna.

Obraz

Nieco wcześniej - 22 września - telefon pojawi się w paryskim butiku Colette.

"Ekskluzywność" tego modelu nie odbiła się na cenie

OnePlus 5 JCC+ limited edition wyceniony został na 559 euro (ok. 2390 zł), czyli tyle samo, ile kosztuje standardowy wariant z 8 GB RAM-u. To się chwali, bo wiele producentów w takich sytuacjach węszy okazję do podbicia ceny.

OnePlus i Castelbajac zapowiadają także kolekcję koszulek, czapek, toreb i innych dodatków. Je także będzie można kupić od 2 października.

To nie pierwsza tego typu akcja w wykonaniu OnePlusa

W marcu pojawił się OnePlus 3T colette edition, czyli limitowana wersja poprzedniego flagowca.

Obraz

Najwidoczniej edycje specjalne tworzone we współpracy z paryskimi markami stają się tradycją OnePlusa.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)