Masz szansę przetestować OnePlusa 5T jeszcze przed rynkową premierą

OnePlus ruszył z ciekawą inicjatywą. Garstka szczęśliwców będzie miała okazję pobawić się jego nadchodzącym flagowcem jeszcze przed startem sprzedaży.

Grafika zapowiadająca premierę OnePlusa 5T
Grafika zapowiadająca premierę OnePlusa 5T
Miron Nurski

Firma ogłosiła na swoim forum, że w ramach projektu The Lab zamierza wyłonić 10 osób, które jako jedne z pierwszych na świecie będą miały okazję zobaczyć OnePlusa 5T na własne oczy.

Co trzeba zrobić?

Aby wziąć udział w zabawie należy:

  1. udać się na stronę i wypełnić formularz;
  2. załączyć złożoną z ok. 300 słów recenzję swojego ulubionego telefonu.

Jest jednak jeden haczyk. Jako że zabawę organizuje anglojęzyczny oddział OnePlusa, nie sądzę, by pod uwagę były brane zgłoszenia inne niż te napisane w języku Szekspira.

Zmodyfikowane zdjęcie OPPO R11s. Prawdopodobnie tak będzie wyglądał OnePlus 5T
Zmodyfikowane zdjęcie OPPO R11s. Prawdopodobnie tak będzie wyglądał OnePlus 5T

Bariery regionalne natomiast nie istnieją. Co prawda Polska nie została wymieniona w formularzu, ale w znalazło się puste pole z możliwością wpisania innego kraju. Wymienione zostały m.in. Niemcy, więc firma raczej nie spodziewa się problemów z wysyłką urządzenia do naszej części świata.

Szczęśliwcy zostaną wyłonieni do godz. 3:00 16 listopada, więc otrzymają telefony już po prezentacji (16 listopada), ale - jak mniemam - przed startem sprzedaży (21 listopada). Trochę szkoda, że OnePlus nie pozwoli fanom pobawić się nowym telefonem jeszcze przed samym pokazem.

Oczywiście nie ma nic za darmo. Wyłonione osoby będą miały za zadanie podzielić się swoją opinią na temat OnePlusa 5T ze społecznością.

Podoba mi się to, jak OnePlus traktuje swoją społeczność

Miałem okazję zobaczyć przedpremierowo wiele smartfonów i za każdym razem jest to równie ekscytujące przeżycie. Dla pasjonata nie ma nic lepszego, niż możliwość pomacania jakiegoś oczekiwanego produktu przed innymi. Dlatego tym, którzy czują się na siłach, polecam wziąć udział w zabawie.

Dodam jeszcze, że firma ruszyła nawet ze sprzedażą biletów na prezentację telefonu w Nowym Jorku. To ewenement, bo zazwyczaj wstęp na tego typu wydarzenia mają wyłącznie dziennikarze i - ewentualnie - celebryci.

A New View - Meet the new OnePlus 5T this Nov 16

Jeśli chodzi o budowanie społeczności wokół marki, wiele firm mogłoby się od OnePlusa uczyć.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)