Poważna awaria w Orange. Aktualizacja: jest rekompensata dla klientów

Orange ma problemy techniczne. Znowu.

Antena telekomunikacyjna
Antena telekomunikacyjna
Źródło zdjęć: © 123rf.com
Miron Nurski

07.07.2016 | aktual.: 08.07.2016 15:09

Strona Orange na Facebooku ugina się pod skargami użytkowników, którzy od kilkudziesięciu minut nie mogą wykonywać i odbierać połączeń oraz korzystać z mobilnego internetu. Awarię zgłaszają ludzie z dosłownie całej Polski.

Co ciekawe, u wielu użytkowników problemy wyglądają inaczej. Jedni skarżą się na gubienie zasięgu, inni na wolny transfer, a jeszcze inni na całkowity brak dostępu do sieci. Ja nie mogę korzystać z internetu i wykonywać połączeń, ale... mogę je odbierać. Jestem abonentem nju mobile i mieszkam w Pile.

Na chwilę obecną nie wiadomo, co jest przyczyną problemów technicznych. Orange za pośrednictwem kanałów społecznościowych informuje jedynie, że prace nad usunięciem awarii trwają, ale póki co nie jest w stanie podać choćby szacunkowego terminu ich zakończenia.

To nie pierwsze taka awaria w Orange w ostatnim czasie

To podobnego zdarzenia doszło w marcu 2015 roku. Wówczas jednak ogólnopolska awaria miała miejsce w nocy, więc wiele osób - w tym ja - nawet jej nie odczuło. Tym razem problem jest o wiele poważniejszy, bo mówimy o godzinach późnopopołudniowych.

Cóż, pozostaje nam liczyć na to, że Orange szybko upora się z awarią.

Aktualizacja

8 lipca ok. godziny 2:00 problemy zostały zażegnane i - według zapewnień operatora - wszystkie usługi działają już prawidłowo. Awaria trwała zatem blisko 8 godzin.

Aktualizacja 2

Wojtek Jabczyński, rzecznik Orange, poinformował na swoim blogu o rekompensacie dla klientów Orange i nju mobile. W dniach 9-10 lipca z internetu krajowego będzie można korzystać całkowicie za darmo. Jeśli macie pakiety danych, w trakcie weekendu nie ulegną one pomniejszeniu.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)