Orange: dodatkowe minuty za połączenia wychodzące

Promocje typu "minuty za minuty", czy "kasa za minuty", nagradzające użytkownika bonusem za czas prowadzenia rozmowy, pojawiały się już w różnych wariantach. Orange proponuje kolejny: tym razem za połączenia wychodzące do innego operatora dostaniemy dodatkowe minuty na rozmowy w ramach sieci.

Orange - minuty za rozmowy
Orange - minuty za rozmowy
Kira Czarczyńska

23.07.2011 | aktual.: 23.07.2011 13:00

Pierwsza tego typu promocja pojawiła się już ładne kilka lat temu w ofercie Tak Tak. Wtedy za połączenia przychodzące od innych operatorów można było dostać bonus w postaci dodatkowych środków na koncie. Później były inne warianty - np. w Carrefour Mova czy w ofercie MIX w Orange. Za każdym razem dostać można było bonus za czas prowadzenia rozmowy, ale też i w każdej promocji na innych zasadach.

Promocja "Zbieraj minuty w Orange" premiuje nas za połączenia wychodzące.

Promocja jest dostępna dla użytkowników Orange One, Nowe Orange Go i Orange POP. Jeśli korzystamy z którejś z tych ofert, zapiszemy się do promocji i wykonamy połączenie wychodzące na numer będący w innej sieci, trwające ponad 60 sekund, możemy dostać dodatkowe minuty do wykorzystania na rozmowy w ramach Orange.

Ile dokładnie?

  • za połączenie trwające od 1 do 1 min. i 59 s. - bonus: 1 minuta do Orange
  • za połączenie trwające od 2 do 2 min. i 59 s. - bonus 2 minuty do Orange
  • za połączenie trwające 3 minuty i więcej - bonus 3: minuty do Orange

Bonus przyznawany jest po zakończeniu rozmowy wykonanej do innego operatora - pod warunkiem, że została ona opłacona ze środków z konta głównego abonenta.

Aktywacja promocji:

  • wysłanie SMS-a o treści START pod numer 200 (koszt zgodnie z cennikiem);
  • krótki kod: 10176# i potwierdzenie przyciskiem \zadzwoń;
  • po zalogowaniu do Orange On-line;
  • Automatyczne Biuro Obsługi Klienta pod numerem *500;
  • kontakt z BOK sieci Orange.

Opłata za aktywację usługi jest jednorazowa i wynosi 2 zł z VAT. Promocja zostanie włączona w ciągu 24 godzin od zlecenia aktywacji, o czym klienta poinformuje SMS od operatora.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)