Orange uruchomił forum pomocy technicznej
Problem z telefonem...? Sprawdź rozwiązanie Orange. Rzecznik prasowy pomarańczowego operatora zaprosił wczoraj do korzystania z należącego do sieci forum internetowego, które zajmuje się właśnie tematyką związaną z komórkową pomocą techniczną. Szkoda jedynie, że jest to forum typu "zrób to sam".
26.01.2011 | aktual.: 26.01.2011 14:30
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Sieć Orange uruchomiła forum pomocy technicznej, którego głównym założeniem jest dzielenie się użytkowników wiedzą i doświadczeniami dotyczącymi różnych problemów z komórkami. Wątków jest całkiem sporo jak na początkujące jeszcze w zasadzie forum, można się więc spodziewać, że z czasem rzeczywiście stanie się ono dość użyteczne.
Drobnym zgrzytem jest tylko to, że operator daje w zasadzie jedynie oprogramowanie i miejsce na serwerze. Opis nie pozostawia bowiem większych złudzeń:
Jeśli uważasz, że znasz się na telefonach, lubisz i chcesz dzielić się swoją wiedzą z innymi użytkownikami, dołącz do nas.Poznaj osoby o podobnych zainteresowaniach i dyskutuj o sprzęcie, oprogramowaniu i akcesoriach. Szukaj przydatnych informacji o nowościach, wymieniaj się poradami i wskazówkami o telefonach, wyrażaj własne opinie.
Wygląda więc na to, że jest to po prostu forum "zrób to sam" - użytkownicy zadają pytania, a odpowiadają na nie ewentualnie inni użytkownicy. Jeśli są oczywiście w stanie tej odpowiedzi udzielić.
Po przeczytaniu informacji na blogu rzecznika liczyłam po cichu na to, że na forum będą się odzywać także specjaliści zatrudniani przez operatora Orange i powstanie coś na kształt szybkiego internetowego "serwisu technicznego operatora".
Byłoby to o tyle wygodne, że niektórzy użytkownicy z bardzo drobnymi problemami dzwonią lub idą osobiście do salonu sprzedaży - choć spokojnie można by załatwić wszystko właśnie na przykład przez internet.
Z drugiej strony, doświadczenie mówi mi, że zwykle użytkownicy danego modelu telefonu są znacznie lepszym źródłem informacji niż serwisy techniczne... Może więc sposób wykonania jest OK, tylko ja czepiam się szczegółów?