Orange uruchomił forum pomocy technicznej

Problem z telefonem...? Sprawdź rozwiązanie Orange. Rzecznik prasowy pomarańczowego operatora zaprosił wczoraj do korzystania z należącego do sieci forum internetowego, które zajmuje się właśnie tematyką związaną z komórkową pomocą techniczną. Szkoda jedynie, że jest to forum typu "zrób to sam".

Fot. na lic. CC; Flickr.com/by dominiqueb
Fot. na lic. CC; Flickr.com/by dominiqueb
Kira Czarczyńska

26.01.2011 | aktual.: 26.01.2011 14:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Sieć Orange uruchomiła forum pomocy technicznej, którego głównym założeniem jest dzielenie się użytkowników wiedzą i doświadczeniami dotyczącymi różnych problemów z komórkami. Wątków jest całkiem sporo jak na początkujące jeszcze w zasadzie forum, można się więc spodziewać, że z czasem rzeczywiście stanie się ono dość użyteczne.

Drobnym zgrzytem jest tylko to, że operator daje w zasadzie jedynie oprogramowanie i miejsce na serwerze. Opis nie pozostawia bowiem większych złudzeń:

Jeśli uważasz, że znasz się na telefonach, lubisz i chcesz dzielić się swoją wiedzą z innymi użytkownikami, dołącz do nas.Poznaj osoby o podobnych zainteresowaniach i dyskutuj o sprzęcie, oprogramowaniu i akcesoriach. Szukaj przydatnych informacji o nowościach, wymieniaj się poradami i wskazówkami o telefonach, wyrażaj własne opinie.

Wygląda więc na to, że jest to po prostu forum "zrób to sam" - użytkownicy zadają pytania, a odpowiadają na nie ewentualnie inni użytkownicy. Jeśli są oczywiście w stanie tej odpowiedzi udzielić.

Po przeczytaniu informacji na blogu rzecznika liczyłam po cichu na to, że na forum będą się odzywać także specjaliści zatrudniani przez operatora Orange i powstanie coś na kształt szybkiego internetowego "serwisu technicznego operatora".

Byłoby to o tyle wygodne, że niektórzy użytkownicy z bardzo drobnymi problemami dzwonią lub idą osobiście do salonu sprzedaży - choć spokojnie można by załatwić wszystko właśnie na przykład przez internet.

Z drugiej strony, doświadczenie mówi mi, że zwykle użytkownicy danego modelu telefonu są znacznie lepszym źródłem informacji niż serwisy techniczne... Może więc sposób wykonania jest OK, tylko ja czepiam się szczegółów?

Komentarze (0)