Osoba, która tworzyła markę Galaxy, pomoże HTC podnieść się z kolan?

Osoba, która tworzyła markę Galaxy, pomoże HTC podnieść się z kolan?
18.04.2014 09:14
Osoba, która tworzyła markę Galaxy, pomoże HTC podnieść się z kolan?
Mateusz Żołyniak
Mateusz Żołyniak

Z najnowszych doniesień wynika, że HTC zatrudniło byłego pracownika Samsunga, który odpowiadał za "stworzenie i wprowadzenie na rynek marki Galaxy". Czy pomoże on Tajwańczykom?

Serwis Bloomberg poinformował, że szeregi firmy HTC zasili Paul Golden. To były szef działu marketingu Samsung Mobile USA. Odpowiadał za tworzenie marki Galaxy, jej wprowadzanie na rynek i akcje promocyjne flagowców (m.in. The Next Big Thing).

Teraz ma współpracować bezpośrednio z Cher Wang, która w HTC koordynuje wprowadzanie produktów na rynek. Golden będzie zatrudniony jako doradca, a jego umowa ma obowiązywać przez 3 miesiące (informacja o oficjalnym zatrudnieniu zostanie podane wkrótce). Z pewnością od sukcesów będzie zależało jej ewentualne przedłużenie.

Jak nietrudno się domyślić, jednym z pierwszych celów Goldena będzie pomoc przy promowaniu HTC One m8. Model ten pojawił się niedawno na rynku, a w spotach go reklamujących wzięli udział dwaj znani aktorzy: związany z marką HTC od zeszłego roku Robert Downey Jr. oraz Gary Oldman, z którym Tajwańczycy niedawno nawiązali współpracę. Działania te nie odbiły się jednak szerokim echem na świecie.

HTC w ciągu ostatnich trzech kwartałów notowało straty, a jego kondycja finansowa jest coraz słabsza. Tajwańczycy od dawna zapowiadali, że dążą do tego, aby ich produkty broniły się same jakością i poziomem dopracowania, więc nie zamierzają wydawać milionów na ich promocję. Być może zmienili teraz zdanie i HTC zacznie inwestować więcej w marketing. Paul Golden może być osobą, która pomoże w rozsądnym i przemyślanym dysponowaniu ograniczonym budżetem.

HTC ma z tym problem od dawna, więc trzymam kciuki za działania nowego nabytku firmy. Liczę też, że na efekty jego pracy nie trzeba będzie czekać zbyt długo.

Źródło: Bloomberg

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)