Osobisty konsultant w Play

Różne usługi były już przez operatorów sprzedawane w pakietach z telefonami. Osobisty konsultant, który ma doradzać klientowi przez cały czas trwania podpisanej umowy, jest jednak wyjątkowo ciekawą opcją na tle "bonusów" przyznawanych przez inne telekomy.

Osobisty konsultant w Play
Kira Czarczyńska

Żeby dostać swojego konsultanta, trzeba podpisać umowę w ofercie Play Premium i kupić jeden z telefonów: HTC DESIRE lub MOTOROLA MILESTONE.

Żeby dostać swojego konsultanta, trzeba podpisać umowę w ofercie Play Premium i kupić jeden z telefonów: HTC DESIRE lub MOTOROLA MILESTONE.

Osobisty konsultant ma być doradcą, do którego użytkownik tych modeli może zadzwonić w przypadku problemów i niemal natychmiast uzyskać rzetelną, pełną informację i poradę.

Przynajmniej w teorii, bo obsługa klienta Play powszechnie jest uznawana za, powiedzmy delikatnie, niezbyt rzetelną i pomocną. Czy tak będzie też w przypadku osobistego konsultanta? Zapewne czas pokaże.

Jak to działa?

Kiedy zdecydujemy się na zakup HTC Desire albo Motorola Milestone i podpiszemy umowę w Play Premium, aparat zostanie nam dostarczony wraz z numerem telefonu do naszego osobistego konsultanta.

Od tego momentu możemy złapać go pod podanym numerem i zadawać pytania lub prosić o pomoc - aż do końca czasu trwania naszej umowy.

Źródło: BlogPlay.eu, BlogPlay.pl

Źródło artykułu:WP Komórkomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)