Play Lajt – taki pełny, a taki lekki
Jutro będziemy świadkami rozpoczęcia nowej kampanii sieci Play. Biorąc pod uwagę dotychczasową pomysłowość i brak ograniczeń operatora co do spotów reklamowych, możemy spodziewać się kolejnego zaskoczenia. Kampania Play Lajt pod hasłem „Taki pełny, a taki lekki” dotyczy abonamentu za 30zł.
Jutro będziemy świadkami rozpoczęcia nowej kampanii sieci Play. Biorąc pod uwagę dotychczasową pomysłowość i brak ograniczeń operatora co do spotów reklamowych, możemy spodziewać się kolejnego zaskoczenia. Kampania Play Lajt pod hasłem „Taki pełny, a taki lekki” dotyczy abonamentu za 30zł.
Kampania, opracowana przez agencję Brain, obejmie radio, prasę i telewizję. Reklama ma na celu podkreślenie walorów nowego abonamentu. Taki pełny, a taki lekki. Płacąc zaledwie 30zł miesięcznie zyskujemy to samo co w pozostałych abonamentach operatora (10zł gratis co miesiąc, 1 minuta gratis za 2 pełne minuty połączenia odebranego) oraz mamy możliwość kupienia telefonu multimedialnego już od 49zł.
W piętnastosekundowym spocie widzimy przedstawienie baletowe, w którym oprócz filigranowych baletmistrzów występuje balerina o bardzo pełnych kształtach. Baletnica huśta się na huśtawce, wysoko ponad głowami tancerzy, a w finałowej scenie skacze z huśtawki prosto w objęcia jednego z artystów, który bez trudu łapie ją i przerzuca niczym lekką plażową piłkę do drugiego z tancerzy - opowiada Aleksandra Smolarska, PR & communication specialist.
Źródło: MediaRun, blogplay.eu
Fot.: blogplay.eu