Play: Nowy sposób na odebranie klientów konkurencji
Tym razem w pozyskaniu nowych klientów mają pomóc porównywarka taryf oraz nowe spoty reklamowe.
22.05.2011 | aktual.: 22.05.2011 13:24
Porównywarka dostępna jest z poziomu strony głównej operatora i oferuje porównanie abonamentów w trzech zakresach cenowych: do 50, 70 i 100 zł. Nie jest to jakieś wyszukane narzędzie - dotyczy tylko taryf abonamentowych dla klientów indywidualnych. Przydałoby się więcej przedziałów cenowych oraz porównanie ofert dla biznesu czy na kartę. Niemniej nawet tak proste narzędzie powinno przysporzyć najmłodszemu operatorowi nowych abonentów.
Promocja jedynie na stronach własnych byłaby mało efektywna, dlatego operator przygotował dwa spoty telewizyjne oraz billboard:
Jak się Wam podobają nowe sposoby P4 na przyciągnięcie klientów? Skusilibyście się na przejście do tej sieci? A może od dawna z niej korzystacie i jesteście zadowoleni lub nie? :)
Źródło: BlogPlay