Play strzela sobie w stopę: komórka jak pies ze schroniska
O nowej promocji Play, umożliwiającej szybką rezygnację z usług operatora pisaliśmy już wcześniej, jednak wtedy nikt nie mógł przewidzieć w jaki sposób będzie ona reklamowana. Na łamach popularnego serwisu Demotywatory, firma Play postanowiła pójść po bandzie. Oferta operatora porównana została do psa ze schroniska. Przecież żywego zwierzęcia "zawsze możemy się pozbyć".
27.05.2010 | aktual.: 27.05.2010 15:30
O nowej promocji Play, umożliwiającej szybką rezygnację z usług operatora pisaliśmy już wcześniej, jednak wtedy nikt nie mógł przewidzieć w jaki sposób będzie ona reklamowana. Na łamach popularnego serwisu Demotywatory, firma Play postanowiła pójść po bandzie. Oferta operatora porównana została do psa ze schroniska. Przecież żywego zwierzęcia "zawsze możemy się pozbyć".
Po ostrej reakcji oburzonych Internautów, sieć zdecydowała się na wycofanie reklamy i wypłatę zadośćuczynienia dla organizacji Straż dla Zwierząt i fundacji Viva. Tylko dlaczego nikt nie zainterweniował zanim reklama została zaakceptowana?