Play zaciera kiepskie posunięcie reklamowe?
Po niedawnym "wyskoku" Play - Play strzela sobie w stopę: komórka jak pies ze schroniska - sieć postanowiła chyba podjąć nieco więcej działań, niż samo przeproszenie.
01.06.2010 | aktual.: 01.06.2010 18:00
Dołączając do profilu Play na Facebooku można teraz wziąć udział w akcji dokarmiania zwierzaków w schroniskach.
Po niedawnym "wyskoku" Play - Play strzela sobie w stopę: komórka jak pies ze schroniska - sieć postanowiła chyba podjąć nieco więcej działań, niż samo przeproszenie.
Dołączając do profilu Play na Facebooku można teraz wziąć udział w akcji dokarmiania zwierzaków w schroniskach.
Na profilu Fioletowego Operatora można przeczytać, o co chodzi w tej akcji:
Pomóżcie nam zebrać kolejną tonę. Każdy nowy fan Play to kolejny kilogram karmy dla najbardziej potrzebujących schronisk w... Polsce. Jest nas w tym momencie 3905.
Akcja niewątpliwie jest pożyteczna - powódź zaszkodziła bowiem nie tylko ludziom. Wiele schronisk trzeba było ewakuować, zwierzęta zostały zabrane w inne, bezpieczne miejsca. Spora liczba zwłaszcza psów i kotów nadal błąka się po okolicach, gdzie kiedyś mieszkały - są systematycznie wyłapywane.
Wszystkie te zwierzęta potrzebują nie tylko opieki i suchego miejsca do spania, ale również karmy.
Może więc niezależnie od prywatnych upodobań dotyczących sieci komórkowych, warto zostać fanem profilu Play. Wydaje się co prawda, że kilogram to niewiele - ale każda taka cegiełka to pełna miska dla jakiegoś zwierzaka.
Warto wspomnieć, że podobną akcję prowadzi też Heyah. Pod adresem facebook.com/Heyah?v=app_128058843872647 wyjaśnione zostały zasady:
- każdy \lubiący\ profil Heyah to jedna złotówka;
- sieć planuje przekazać 100 000 zł na rzecz schroniska dla zwierząt w Bydgoszczy tyle złotówek, ile nowych osób polubi Heyah.
Źródło: Play