Plus dla seniorów - telefony i usługi
Nasze społeczeństwo chyba naprawdę się starzeje. Wskazywać na to może coraz większe zainteresowanie firm osobami w podeszłym wieku. Nic dziwnego - w końcu to stabilna finansowo, ciągle rosnąca grupa klientów.
11.12.2009 | aktual.: 11.12.2009 08:00
Operatorzy telefonii komórkowej również starają się dopasowywać swoje oferty do potrzeb osób starszych. Głównie wprowadzając dedykowane dla nich aparaty. Plus poszedł o krok dalej i proponuje także ułatwiające współpracę usługi.
Operatorzy telefonii komórkowej również starają się dopasowywać swoje oferty do potrzeb osób starszych. Głównie wprowadzając dedykowane dla nich aparaty. Plus poszedł o krok dalej i proponuje także ułatwiające współpracę usługi.
Wprowadzone przez Plusa telefony kierowane do starszej części klienteli to EmporiaTALK i ZTE S302.
EmporiaTALK jest produktem firmy specjalizującej się w aparatach telefonicznych tworzonych specjalnie dla osób starszych. Dzięki dużemu doświadczeniu twórców, telefon ten jest połączeniem klasycznej elegancji z użytecznością. Duże przyciski, intuicyjne menu, a na wszelki wypadek - także latarka.
ZTE S302 również jest bardzo czytelnym telefonem. Przyciski są przystosowane do potrzeb osób słabiej widzących, podobnie jak wyświetlacz. Wyróżnia go funkcja SOS, pozwalająca błyskawicznie wezwać pomoc w nagłej sytuacji.
Oprócz tych niezwykle wygodnych w użyciu telefonów, Plus proponuje również usługi ułatwiające formalności i pozwalające nieco zaoszczędzić.
Złocimierz - usługa, która pomaga kontrolować rachunki za telefon. Klient jest powiadamiany SMS-em zawsze, kiedy przekroczy swoje stałe zobowiązanie miesięczne (czyli koszt abonamentu i innych wykupionych usług) o wybraną wcześniej kwotę, a następnie o jej wielokrotność. Do wyboru są limity: 10, 20 lub 50 zł.
Pakiet 5 Numerów w Plusie i na stacjonarne - pakiet stworzony dla tych, którzy mają większość znajomych w Plusie, a cenią sobie możliwość prowadzenia długich rozmów bez dodatkowych kosztów.
Polecenie Zapłaty - wygodna, bezgotówkowa metoda płacenia rachunków. Operator przesyła fakturę bezpośrednio do banku i zapłata następuje automatycznie. Klient nie tylko nie musi pamiętać o płatnościach, ale dostaje też bonus za wybór tej formy zapłaty: pakiet 30 minut do wykorzystania przez dwa miesiące.
Źródło: Wirtualne Media