Plus: kilkadziesiąt milionów na zmianę wizerunku
Zmiana wizerunku, odświeżone salony, sprzedaż zaawansowanych telefonów i rozmowy z inwestorami. Polkomtel, operator sieci Plus, najwyraźniej bardzo serio podszedł do kwestii sprzedaży udziałów i chce na tym skorzystać tak dużo, jak tylko się da. Tylko czy to dobra droga?
10.04.2011 | aktual.: 10.04.2011 21:00
Zmiany idą pełną parą. Najwyraźniej mają być bardzo opłacalne, ponieważ na samo odnowienie około 800 salonów firmowych w całej Polsce Plus wydać zamierza kilkadziesiąt milionów złotych. Ma to jednak być korzystne także dla klientów sieci, którzy ostatnio nieco narzekają na ofertę.
Oprócz odnowienia salonów sieć zmieni też nieco strategię. Oferta mobilnego Internetu iPlus jest już niejako znakiem rozpoznawczym operatora. Teraz propozycje dotyczące tego segmentu mają być rozwijane, a klienci dostaną też nowoczesny sprzęt, pozwalający efektywnie z nich korzystać.
Plus zamierza postawić na sprzedaż zaawansowanych telefonów komórkowych (smartfonów) oraz tabletów - przeznaczonych i przystosowanych właśnie do mobilnego surfowania.
Odświeżanie wizerunku i oferty potrwa do końca bieżącego roku - w tym czasie w salonach klienci sieci będą mogli testować nowe usługi. Rozmowy z inwestorami już za chwilę. Od wtorku Polkomtel zacznie też prowadzić poważniejsze rozmowy z potencjalnymi inwestorami. Prezentacje przygotowane są na pięć spotkań. Można przypuszczać, że obejmą też opisane wyżej zmiany wizerunku i oferty operatora.