Plus wprowadza nowe opcje serwisowe: Urządzenia SIM oraz Urządzenia Premium
Firma Polkomtel, operator sieci Plus, poinformowała o wprowadzeniu nowych usług dla swoich klientów. Serwis Urządzenia SIM jest przeznaczony dla telefonów używanych, natomiast Serwis Urządzenia Premium dla nowych. Oba gwarantują naprawę wszystkich uszkodzeń mechanicznych oraz skutków zalania.
02.12.2020 | aktual.: 02.12.2020 19:46
Komu nigdy nie zdarzyło się uszkodzić swojego telefonu lub go zalać, niech pierwszy rzuci kamieniem. Bądźmy szczerzy – każdemu się to zdarzyło. Plus zwraca uwagę, że większości z nas zdarzyło się to w pierwszych 10 tygodniach od zakupu, a aż 40 proc. użytkowników nie decyduje się na naprawę smartfona ze względu na jej koszt i korzysta z uszkodzonego urządzenia.
Dwie nowe usługi serwisowe są odpowiedzią na potrzeby klientów. Serwis Urządzeń SIM jest kierowany do posiadaczy urządzeń niekoniecznie pochodzących z sieci Plus, którzy są klientami tejże. Jeśli chcecie zadbać o bezpieczeństwo waszych smartfonów, możecie to zrobić bez dodatkowych opłat w wybranych ofertach na okres 24 m-cy przy abonamencie od 40 złotych miesięcznie.
Serwis Urządzenia Premium to wyższa klasa usługi
Zapewnia on naprawę uszkodzeń mechanicznych, priorytetowe naprawy oraz oferuje bezpłatne urządzenie zastępcze. Ta usługa jest dostępna w chwili zakupu sprzętu na raty w Plusie w ramach specjalnego planu z abonamentem w wysokości 20 złotych miesięcznie.
W ramach tego planu można wykonać 1 naprawę rocznie, której koszt wynosi równowartość ceny telefonu. Jeśli serwis poinformuje o braku możliwości naprawy urządzenia w przeciągu 7 dni, można wymienić smartfona na nowy egzemplarz.
Ochroną serwisową można objąć nie tylko smartfony, ale również tablety, smartwatche, laptopy i telewizory. Plus zwraca uwagę na to, że zostaną one naprawione bez względu na to, w jaki sposób doszło do uszkodzenia. W przypadku obu usług naprawą lub wymianą objęte są: wyświetlacze, obudowy, przyciski i aparaty, jednak tylko w opcji Premium może zostać wymienione całe urządzenie. Serwis podejmie się naprawy uszkodzeń powstałych w wyniku zalania, na reszta napraw jest wykonywana w autoryzowanych serwisach, dzięki czemu zostaje zachowana gwarancja producenta.
Więcej informacji znajdziecie na stronie Plusa.