Plusoczytelnie – sklep z cyfrową prasą i książkami dla klientów Plusa

Plusoczytelnie – sklep z cyfrową prasą i książkami dla klientów Plusa

Plusoczytelnie – sklep z cyfrową prasą i książkami dla klientów Plusa
Przemysław Musiał
29.04.2010 05:28, aktualizacja: 29.04.2010 07:28

Plusoczytelnia to nowa inicjatywa operatora Plus GSM, która działa na zasadzie wirtualnego sklepu z ebook’ami, audiobook’ami oraz cyfrowymi wydaniami prasy. Pomysł został zrealizowany wraz z firmą Nexto.pl, która odpowiedzialna będzie za Plusoczytelnie od strony technicznej.

Plusoczytelnia to nowa inicjatywa operatora Plus GSM, która działa na zasadzie wirtualnego sklepu z ebook’ami, audiobook’ami oraz cyfrowymi wydaniami prasy. Pomysł został zrealizowany wraz z firmą Nexto.pl, która odpowiedzialna będzie za Plusoczytelnie od strony technicznej.

Plusoczytelnia to nowatorski pomysł Plusa na wzbogacenie swojej oferty. Nie jest to jednak klasyczny sklep z cyfrowymi wydaniami publikacji do czytania i słuchania. Model marketingowy Plusoczytelni opiera się na płatnościach SMS – wysyłamy smsa, dostajemy kod, wpisujemy na stronę razem z mailem, z którego później będziemy mogli pobrać daną pozycję. Tak więc rola Plusa sprowadza się tutaj do pośrednictwa w płatnościach.

Klienci Plusoczytelni nie powinni narzekać na brak odpowiedniej literatury do czytania lub też słuchania. Wśród ponad półtora tysiąca tytułów znajdziemy audiobooki do nauki języków obcych, wydania najświeższej e-prasy czy też cyfrowe wydania poradników – oferta jest bardzo bogata.

Na sam koniec warto podkreślić, że pomysł zrealizowany przez Plusa jest nie tylko unikalny w skali naszego kraju, ale także bardzo wygodny z punktu widzenia użytkownika. Nie musimy już posiadać kart kredytowych by dokonać płatności, a wystarczy wysłać SMS’a. Drugą sprawa to dynamiczny rozwój rynku cyfrowych publikacji do czytania i słuchania – z pewnością inni operatorzy wprowadzą podobne usługi także u siebie.

Źródło: Plus

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)