Polacy są wybredni
Według badań firmy ContactPoint przeprowadzonych na 4500 tysiącach użytkowników w całej Polsce, 66,5 procent osób ankietowanych deklaruje, że korzysta z usług telefonii komórkowej, a ponad 20 procent z nich zdecydowało się na zmianę operatora, gdy tylko dowiedziało się o zmianie przepisów na początku tego roku. Wynik jasno obrazuje trendy na polskim rynku komórkowym.
Według badań firmy ContactPoint przeprowadzonych na 4500 tysiącach użytkowników w całej Polsce, 66,5 procent osób ankietowanych deklaruje, że korzysta z usług telefonii komórkowej, a ponad 20 procent z nich zdecydowało się na zmianę operatora, gdy tylko dowiedziało się o zmianie przepisów na początku tego roku. Wynik jasno obrazuje trendy na polskim rynku komórkowym.
23,3 procent użytkowników telefonii komórkowej nie zmienia dostawcy z... przyzwyczajenia. Pozostałe 10 procent klientów nie chce odejść od obecnego operatora ze względu na rodzinę i znajomych.
Według badań ContactPoint najwięcej użytkowników po zmianie przepisów w styczniu 2006 straciła Era. Znacznie bardziej lojalni są klienci Polkomtela (co trzecia rezygnacja), a jeszcze bardziej PTK Centertel, gdzie na zmianę zdecydował się co piąty użytkownik.
Dużo tych liczb. Zakładam, że do końca roku rotacja jeszcze bardziej się zwiększy. Jedno jest pewne, może i jesteśmy wybredni, ale w końcu nauczyliśmy się dbać o własne interesy zmuszając tym samym operatorów do działania.
Źródło: Wirtualne Media