Polo Ralph Lauren inwestuje w sprzedaż przez komórkę

Polo Ralph Lauren inwestuje w sprzedaż przez komórkę

Polo Ralph Lauren inwestuje w sprzedaż przez komórkę
Sabina
15.08.2008 16:00, aktualizacja: 15.08.2008 18:00

Jak podał Reuters, Polo Ralph Lauren zamierza zwiększyć konkurencyjność swej ekskluzywnej oferty odzieży, poprzez umożliwienie klientom zakupu towaru przez komórkę. Polo Ralph Lauren ma być pierwszym tak luksusowym producentem odzieży, który zainwestuje w stronę internetową dla urządzeń mobilnych i wprowadzi nowy system zakupów. Właściciele marki mają nadzieję, że tym samym zainteresują klientów którzy zarówno są biegli w nowych technologiach jak i chcą być modni i dobrze się ubierać.

Jak podał Reuters, Polo Ralph Lauren zamierza zwiększyć konkurencyjność swej ekskluzywnej oferty odzieży, poprzez umożliwienie klientom zakupu towaru przez komórkę. Polo Ralph Lauren ma być pierwszym tak luksusowym producentem odzieży, który zainwestuje w stronę internetową dla urządzeń mobilnych i wprowadzi nowy system zakupów. Właściciele marki mają nadzieję, że tym samym zainteresują klientów którzy zarówno są biegli w nowych technologiach jak i chcą być modni i dobrze się ubierać.

Wprawdzie informacja na temat tego jak wyglądać ma sprzedaż przez telefon nie została podana, ale prawdopodobnie chodzi o wykorzystanie w tym celu fotokodów. Ralph Lauren nie byłby wtedy pierwszą firmą odzieżową korzystającą z tego pomysłu, wcześniej wprowadziła to bowiem popularna, średnio-półkowa marka H&M .

Dzięki etykietom z kodami 2D, oraz ich umieszczeniu w katalogach lub na bilboardach reklamowych, będzie można skanując kod telefonem zaopatrzonym w specjalne oprogramowanie, połączyć się bezpośrednio ze stroną sklepu oferującą konkretny model odzieży i zamówić ją on-line.

Zastanawiające jest w jaki sposób Lauren chce wdrożyć fotokody do sprzedaży na całym świecie, skoro w każdym kraju dominują różne systemy fotokodów. Jedynym rozwiązaniem wydaje się być dostosowanie regionalne. Niestety, przy takim rozwiązaniu, nie będzie możliwe ściągnięcie fotokodu z sukienki przywiezionej np. z USA. Tam bowiem dominuje Data Matrix, u nas będą to kody QR.

Źródło: reuters.com

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)