Polski Nickelodeon także w komórkach
Nickelodeon jest globalną marką koncernu Viacom, do którego należy MTV Networks - amerykanie znają go od 1979r., oprócz USA jest obecnie nadawany w 149 innych krajach docierając do 228,3 milionów gospodarstw domowych.
11.07.2008 | aktual.: 11.07.2008 16:00
Polska jest właśnie 150 krajem, w którym dzieciaki w wieku 2-12 lat mogą oglądać Nicka.
Nickelodeon jest globalną marką koncernu Viacom, do którego należy MTV Networks - amerykanie znają go od 1979r., oprócz USA jest obecnie nadawany w 149 innych krajach docierając do 228,3 milionów gospodarstw domowych.
Polska jest właśnie 150 krajem, w którym dzieciaki w wieku 2-12 lat mogą oglądać Nicka.
Nickelodeon Polska do swoich ofert programowych dołączyły sieci kablowe - oprócz normalnego programu, w sieci Orange dostępna jest mobilna wersja tego kanału zawierająca wybrane pozycje z ramówki stacji.
Obejrzeć już od 10 lipca można kreskówki - "SpongeBob Kanciastoporty", "Jimmy Neutron", i "Awatar: legenda Aanga", "Dora poznaje świat", "Drake i Josh", "Nieidealna" czy "Wspaniałe zwierzaki" - oraz programy przygotowane specjalnie dla polskich widzów (np. "Roztańczony Nick").